Wpis z mikrobloga

Ja już co prawda przejrzałem na oczy w połowie 2019, a już po renault miałem wątpliwości, natomiast nie ukrywam, że dałem się ponieść jescze na chwilę tym emocjom. Natomiast istotą tego wszystkiego jest to, że to jest sport detali. Sam Robert kiedyś mówił że strata 0.3 s w F1 to jest przepaść. Chłop przegrywa kwalifikacje połtorej sekundy. Tu naprawdę nie trzeba zbyt wiele dodawać. Brak zadziorności ryzyka i niestety, ale brak pełnej sprawności, który się przełożył na zmianę stylu prowadzenia i brak możliwości częstych zmian na kierownicy (topowi kierowcy na okrążeniu robią to non stop, Kubica właściwie w ogóle). Naprawde niektórzy mogą sobie dalej szukać wymówek i twierdzić jakby to wspaniałe było gdyby, ale to serio już jest sekta.
#kubica #f1
  • 12
  • Odpowiedz
@nierdzewny: ehhh... nieprzypadkowo dzisiejsze bolidy, które w porównaniu z 2008 są ciężkimi krowami robią rekordy torów. W każdym zakręcie milimetr robi różnicę. Trzeba tylko umieć ten milimetr ustawić ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@Mck_98:
ustawienie silnika? XDXDXDXDXDXDXD
Pro tip, ustawienia silnika podlegają przepisom parc ferme, także podczas pierwszego przejazdu w kwali nie można ich zmieniać, co innego ustawienia ERS, ale to się robi jednym obrotem gałki i tylko na polecenie inżyniera i z tym problemu nie ma

Reszta zmian nie musi się wyświetlać na dashboardzie, a bottas aż raz zmienił balans hamulców na swoim najlepszym okrążeniu q3 i zgaduje że 2 razy zmienił ustawienie
  • Odpowiedz
@PrawaRenka: Szczerze mówiąc wolałbym żeby poprawiał swoje czasy i pokazał jazdę na limicie, nawet jakby miał coś uszkodzić w bolidzie/wjechać w żwir niż oglądać bezpłciową jazdę.

@Referentdsniezgodnosci: Każdy kierowca ma zmodyfikowaną kierownice pod swoje upodobania, to żadna nowość w F1 tylko w Williamsie był z tym problem.

@nierdzewny: Półtorej sekundy wynikało, że Kubica holował Gio w cieniu areodynamicznym. Nie wiem dlaczego nie było tego w drugą stronę (nie wykluczam,
  • Odpowiedz