Wpis z mikrobloga

@skitarii: omg ale słabo, stracili jedyną rzecz która ich wyróżniała. Nie ogarniam takich zagrywek, 10 lat budowania marki żeby "mały głód" był maksymalnie rozpoznawalny, wydane na ten cel setki milionów i jeb robimy nowe opakowanie bez tego xD
  • Odpowiedz
@Stulejman_Beznadziejny:

Niby podróbki ale to takie marki biedronki

Tutti przykładowo

Co do kwestii producenta. Serek wyprodukowano dla Jeronimo Martins na zlecenie firmy Lactalis Polska. Firma Lactalis jest bardzo dużą firmą wywodzącą się z Francji, która zajmuje się produkowaniem przetworów mlecznych. Jest ona właścicielem marki President, a ponadto przejęła kilka marek m.in. Jovi oraz Galbani.
  • Odpowiedz
@skitarii pracuje poniekąd w branży i firma Danone uważa że nowe opakowanie będzie się kojarzyło bardziej ze zdrową żywnością, i w tym kierunku chcą iść że ich produkty są naturalne i zdrowe, tak w skrócie ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
@skitarii: Pierwsze skojarzenie to alpro (podobny font). W sumie kampania z głodem się już nieco zestarzała i na pewno można było mały rebranding, ale szczerze jako grafik to wyszło bardzo średnio, trąci TESCO QUALITY xd
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 30
@skitarii: tyle lat tworzenia marki, chyba z 15lat, kasy też pełno żeby wszystko zaprzepaścić i stworzyć opakowanie które wygląda jak wszystkie biedronkowe noname
  • Odpowiedz