@skitarii: omg ale słabo, stracili jedyną rzecz która ich wyróżniała. Nie ogarniam takich zagrywek, 10 lat budowania marki żeby "mały głód" był maksymalnie rozpoznawalny, wydane na ten cel setki milionów i jeb robimy nowe opakowanie bez tego xD
Co do kwestii producenta. Serek wyprodukowano dla Jeronimo Martins na zlecenie firmy Lactalis Polska. Firma Lactalis jest bardzo dużą firmą wywodzącą się z Francji, która zajmuje się produkowaniem przetworów mlecznych. Jest ona właścicielem marki President, a ponadto przejęła kilka marek m.in. Jovi oraz Galbani.
@skitarii pracuje poniekąd w branży i firma Danone uważa że nowe opakowanie będzie się kojarzyło bardziej ze zdrową żywnością, i w tym kierunku chcą iść że ich produkty są naturalne i zdrowe, tak w skrócie ( ͡º͜ʖ͡º)
@skitarii: Pierwsze skojarzenie to alpro (podobny font). W sumie kampania z głodem się już nieco zestarzała i na pewno można było mały rebranding, ale szczerze jako grafik to wyszło bardzo średnio, trąci TESCO QUALITY xd
@Stulejman_Beznadziejny: teraz te nolnejmowe wioda prym a markowe musza stawac na uju zeby sie wyroznic bo poza wyzssa cena czesto nie oferuja niczego innego xD
@skitarii: tyle lat tworzenia marki, chyba z 15lat, kasy też pełno żeby wszystko zaprzepaścić i stworzyć opakowanie które wygląda jak wszystkie biedronkowe noname
Co za #!$%@? #!$%@? wymyśliła że jak się wepnie kabel do ładowania w te słuchawki to nie można z nich korzystać, przecież to nie jest w żaden sposób uzasadnione technicznie, padnie mi bateria i mam po muzyce, nawet jak siedzę przy ładowarce.
źródło: comment_16312738452DJJ6eUuiNas5I7DMAT2kZ.jpg
Pobierzźródło: comment_1631282747NJFXd23OzVT7CLuu2YY9Wt.jpg
Pobierzxd
Niby podróbki ale to takie marki biedronki
Tutti przykładowo
ciekawe, kto z "manadżementu" dał sobie bonus