Wpis z mikrobloga

Mega podoba mi się to auto, nie znam się kompletnie na samochodach i mechanice natomiast chciałbym kupić taką brykę:
https://www.autohero.com/pl/renault-espace/id/a6426ead-c401-48ff-8d16-abf11cb38774/
1. Czy kupowaliście na Autohero albo macie jakąś opinie? Piszą, że cena nie jest do negocjacji bo to auto jest już przez nich weryfikowane i to optymalna cena.
2. Chcę skorzystać przy zakupie z usługi firmy która robi takie "sprawdzenie" samochodu pod każdym kątem, za ok. 500 złotych pelny raport o wadach i zaletach auta plus ocena niezależnego mechanika. Warto? Myślę, że bardziej warto niż jechać z mechanikiem - sąsiadem co się niby zna ale pieczątki mi pod swoją opinią nie podbije.
#motoryzacja #renault #espace
  • 16
@szymi9191: jak niedaleko stoi auto to pojechalbym obejrzeć, jazda próbna do skp albo aso, czujnik lakieru ewentualnie i za max 200zl masz tak samo sprawdzone. Na jutubie jedt dużo filmów na co zwracać uwagę. Jakos nie chce mi się wierzyć ze taki pan za 500zl powie Ci wiecej niż na stacji. To sprawdzenie daje jakaś gwarancje? A jak coś się popsuje tydzień po tym jak kupisz auto?
@bb89 Wiesz co poczytałem na forach i wydaje się ze taki motocontroler to solidna firma a na pewno wiedzę mają wieksza niż ja, który nie zna się na wadach ukrytych samochodu czy na tym czy pod maska wszystko bangla (tak widzę cieknacy olej ale na inne rzeczy nie potrafiłbym zwrócić uwagi)
@piwakk @szymi9191 w ASO w hondzie taka przyjemność 249, przejrzenie wszystkiego w aucie z dokumentacja pisemna co działa a co nie, dodatkowo wydruk pełnej historii z ASO z całej Polski. A co do skp to jedziesz to takiego które wiesz ze koleś się zna, jak wiesz gdzie to masz to samo co w ASO tylko taniej i bez historii.
Dwa auta tak kupiłem mimo ze tez uja się znam. Do tego sprawdzenie