Wpis z mikrobloga

Mirki,

Mam laptop Lenovo Yoga 900-13ISK i5 4GB z uszkodzoną płytą główną, którą muszę wymienić.
Widzę że są dostępne płyty Yoga 900-13ISK1 i7 16GB np. tu: https://allegro.pl/oferta/al50-plyta-lenovo-nm-a921-yoga-900-13isk1-i7-16gb-10818082067

Pytanie, czy ta płyta będzie normalnie pasowała i pracowała na moim laptopie?
Nie znam się na tym zupełnie i martwię się że może fizycznie nie pasować, może mieć inny obrys płyty, lub nie będzie kompatybilna w jakiś inny sposób z moim lapkiem.

Czy ktoś mógłby rozwiać moje wątpliwości? Nie chciałbym kupić płyty która ostatecznie nie będzie pasować.

#laptopy #laptop #komputery #informatyka #lenovo #yoga13 #yoga900 #naprawalaptopow
Pobierz
źródło: comment_1630734748FGc3XhaewNc9u5QPsIWfSX.jpg
  • 15
@Ziombello: jak zrobisz to krok po kroku patrzac na film z yt to niczego nie zepsujesz. Serio to jest banalne

Problem jest jak masz nowy model ktorego disassembly jeszcze nikt nie zrobil i musisz troche zgadywac zeby czegos nie ulamac, ale to i tak glownie wtedy plastikowe zatrzaski moga strzelic i ostatecznie nic bardzo zlego sie nie dzieje
jak zrobisz to krok po kroku patrzac na film z yt to niczego nie zepsujesz


@Norskee: ok, jak nie będę miał wyjścia to tak zrobię. No i poczekam jeszcze, może znajdzie się ktoś kto już to robił ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Ziombello: mozesz jeszcze w google popatrzec jakeis archiwalne aukcje z ta plyta ktora ty masz, choc nigdy nie wiadomo czy jakas rewizja czegos nie zmienila. Ja bym powiedzial ze na 85% powinno pasowac 1:1 ja kto jest ta sama generacja wlacznie ze zlaczami w tym samym miejscu
choc nigdy nie wiadomo czy jakas rewizja czegos nie zmienila


@Norskee:
No a jak to wygląda od strony zasilania, chłodzenia itd.?
To znaczy, czy płyta z lepszym prockiem i ramem nie wymaga innego zasilania, czy innych komponentów których w moim laptopie może brakować?

Czy to bez różnicy jaka siedzi płyta, bo reszta sprzętu jest taka sama?