Wpis z mikrobloga

@Lilijann: nie powinieneś mieć problemu z wygładzeniem tego, choć muszę przyznać, że ten kto zrobił ten model to się nie postarał z siatką jeśli chodzi o wnętrze tego kibelka - pomijając oczywiście triangulację.
Jak zaznaczysz model, to prawej w jednej z zakładek jest opcja Auto-smooth. Zaznacz i ustaw na jakiś kąt, np. 45 stopni. Wtedy daj smooth na modelu i zobacz czy będzie ok.
@Lilijann: Odpal plik od nowa: Tryb edycji, Alt + a/ a, m/b, Alt + n/Recalculate Outside, F3/Shade smoth, Ctrl + 1 lub 2, Panel: Object properties/Autosmooth
No i jak wyżej możesz z Tris to Quad. Jak to nie pomoże to możliwe, że masz ukrytą siatkę w tym samym obiekcie, lub zdublowany obiekt, który przenika przez ten co edytujesz.
@Lilijann: oprócz tego co Ci już radzili czyli zrobiłem tris to quads, odwróciłem normalne i później merge by distance. A z tego co się nie pojawiło, to podstawowa opcja jeśli chodzi o wygładzanie na screenie. Ja chcesz to doprowadzić do stanu idealnego to trzeba się ręcznie zająć siatką - już samo usunięcie face`a i ponowne jego "zabudowanie" pozwala na pozbycie się tych cieni.
WormRider - @Lilijann: oprócz tego co Ci już radzili czyli zrobiłem tris to quads, od...

źródło: comment_1630603362GPB74gbGOg0SBEQ2p4QYRC.jpg

Pobierz