Wpis z mikrobloga

Mam świeżo założoną JDG i otrzymałem ofertę leasingu z PSA na 48 miesięcy.
Wartość pojazdu to 131000 zł brutto.
Wpłata początkowa 26200 zł. Wykup 17000 zł.
Do tego ubezpieczenie GAP (najwyższa opcja) w cenie 48 x 142,30 zł = 6830,40

Czy to jest rynkowa stawka GAP? Wydaje mi się, że to dużo (to aż 5,2% wartości samochodu). Mogę zmienić ubezpieczenie tak jak OC/AC?
Jakie macie opinie o leasingu PSA?

#leasing #ubezpieczenia #gap
  • 9
GAP na 5 lat dla takiego pojazdu to u mnie koszt ok 2400 - 2600 zł.
Moi klienci mogą zmieniać więc pewnie Ty też możesz wykupić poza PSA.

Z racji tego, że jestem na urlopie to dopiero po 13 września będę mógł pomóc bo nie chce mi się tego na urlopie ogarniać :-)
@KazimierzWielki: Tak jak napisali rozmówcy - GAP z wolnego rynku w WAGAS lub w Defend to koszt 2400 - 2600, przy czym i tak sugerowałbym opcje 5 letnią, bo zapewne jeszcze auto u Ciebie zostanie po leasingu za 2800. A w razie sprzedaży otrzymasz proporcjonalny zwrot składki.

Co do finansowania nie wiem co tam Ci PSA zaproponowało, ale niezależnie od ceny unikałbym ich.

OW 20%: 26.200,00
47x 2.068,07
WK 13%: 17.030,00
@OptiFinance: Masz lepszą ofertę 107,2% vs 111,7% PSA. Jest tylko kwestia czasu, bo przy finansowaniu PSA jest spory rabat. A od jutra (1 września) ceny idą w górę. Gdybym miał czas, to bym wybrał inny leasing, czyli "nie chcem, ale muszę". ( ͡° ʖ̯ ͡°) Na szczęście GAP mogę zmienić w trakcie trwania umowy, więc szybko chyba od nich ucieknę.
W ogóle to jest paranoja, że egzemplarz
@KazimierzWielki: To złóż zamówienie na auto. U mnie formalność ogarniesz w 30 minut zdalnie, szybciej niż w PSA. Jest 10:30, myśle że damy radę jeszcze dzisiaj zamówić auto, więc cena będzie dzisiejsza ;)

EDIT: złożyć wniosek i podpisać umowę* przy nowym to idzie automatem, więc na 99% w 30 minut wyrobimy się z umową i zamówieniem dokumentów od sprzedawcy.
@normanos: Niekoniecznie. Często auta stojące u dealer'a nie należą do niego (zależy to oczywiście od polityki marki, na pewno jest tak w Renault). Dopiero po podpisaniu zamówienia/zamówieniu FV, dealer ściąga dokumenty od importera i kupuje od niego auto. Cennik rzeczywiście zmieniają się 1 września. W sumie nie wiem z czego to wynika, ale dotychczas 1 września zmieniały się normy spalin, a raczej termin rejestracji na starych emisjach, czyli jak wchodziło EURO5
@normanos: Nie chce mi się wierzyć, że dealerzy z różnych krańców Polski mówią dokładnie to samo. A sprawdzałem kilku (Peugeot, Citroen). Cena rośnie, bo fabryki stoją. Mała podaż, jest popyt to cena rośnie. Poza tym to znalazłem cennik z początku roku i cena tego samego modelu i wyposażenia już wzrosła o kilka %.