Wpis z mikrobloga

@Syn_Tracza: miałkie

via Wiki

Należy zwrócić uwagę, iż zasada ta nie ma charakteru absolutnego, a w niektórych miastach prowadzenie polityki opartej o ten paradygmat doprowadziło do wzrostu zatłoczenia ulic. Najbardziej znanym tego przykładem jest Bogota gdzie zwężenie kluczowych arterii miasta w trakcie rządów burmistrza Enrique Penalosy doprowadziło do znacznego zwiększenia korków[9] i to pomimo dobrze zorganizowanego transportu publicznego[10].
@malinq: Jakbyś czytał wyżej, to byś wiedział, że działa gdy równolegle inwestuje się w komunikacje zbiorową. Tak to działa na zachodzie i są to najmniej zatłoczone miasta na świecie. Tak więc działa w praktyce a nie miałkie.
Nie znam nawet 1 przypaddku, gdy poszerzanie dróg zmniejszyłoby korki.
@gromota: a ja bym spytał ile osób ma w aucie Pan Tulicki, oraz jak ono jest długie, bo coś czuję, że mamy tu czterodzrwiowe auto z samym dziennikarzyną - jedna z większych przyczyn korków. W cywilizowanych krajach na buspasy / dedykowane carpool pasy można wjechać jak się ma zajęte kilka miejsce, anie jedno - to zachęca np. do umawiania się w pracy do wspólnych przejazdów i częściowo rozładowuje korki.
No ale
@enron: I o 2 w nocy koleją wrócisz do domu? Bo kiedyś był z tym problem.


@Marek_Licyniusz_Krassus: Nie wrócisz, chyba że melanż przeciągniesz do 4 rano ( ͡° ͜ʖ ͡°) Jak ktoś całe życie chce spędzać na imprezach to może będzie miał z tym problem, każdy inny ogarnie taryfę albo ubera i sobie wróci raz na kilka tygodni nieco drożej. Za to możesz mieszkać w domu