Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
#genshinimpact
Są jakieś poradniki po polsku? Tier listy postaci jak je rozwijać itd? Jestem zielony i przy 21AR nie wiem czy wziąć się za dropienie i upgrade czy misje, te bossy 37lvl nadal zbyt silne mimo 40lvl grupy xD
  • 24
@Miroslav2005: tutaj możesz pytać, sami eksperci ( ͡° ͜ʖ ͡°) jeśli chodzi o tier listę to istnieje owszem i jest przedmiotem dyskusji, ale i tak możesz grać pod co tylko zechcesz, jakie masz postacie na ten moment?
@Miroslav2005: ogólnie z Xiangling albo Xinyan możesz zrobić dps na ten moment, wypadają całkiem nieźle w początkowej fazie gry, myślę, że te bossy na spokojnie pykniesz, co do ładowania na maxa (talenty, artefakty, bronie) w postacie to bym poczekała, aż Ci dropną jakieś pięciogwiazdkowe porządne, sama żałuję, że na początku wpakowałam tyle w niektóre postacie i nigdy więcej ich nie tknęłam (w Travelera nie polecam inwestować, bo jest bardzo słaby), spróbuj
@Miroslav2005: podstawowy ang wymagany, tak podstawowy ze jak grasz w gre to wystarcza do zrozumienia :P
Barbara lubi mieć Hp%/Hp%/Healing Bonus
MC i wiekszosc dpsow wystarcza atk%x3
Noelle Def/Def/Def
Dopiero jak wejdziesz wyzej, wylosujesz sobie lepsze postacie, bedziesz bardziej szczegółowo sobie dobierał je
atm dobrym miksem dla Ciebie będzie
Kaeya, Xiangling, Noelle, Barbara
Noelle C1 uratowała mnie tyle razy przed smiercia ze dluga ja trzymalem ;P
Barbara+Kaeya zamraza przeciwnikow a potem
@internet_user7: no na start coś trzeba załadować, tak jak wyżej napisał @Devcio podstawowe artefakty na +16 chociaż i kilka talentów, tylko wiesz chodziło mi, żeby nie pakował w jakąś Amber obsraną, lepiej lvlować i ładować w Xiangling bo ona zawsze w przyszłości się przyda chociażby na spiral abyss, co do Noelle też można śmiało ją zbudować jako supporta zamiast Barbary (sama mam 55AR, mam ją na 80lvl i nadal ratuje tyłek