Wpis z mikrobloga

@1iostatni: Niestety nie :D Nie pracuję dla firmy w PL, pozostali pracownicy nie mogą lecieć ze względu na kwarantanny i koszty z tym związane.
Zostają pracownicy z Francji, ale obawiam się, że akurat oni nie mają wystarczającej wiedzy żeby dowieźć temat do końca jeżeli wyjdą dodatkowe problemy.
@1iostatni: Pewnie tak i jeżeli wszystko będzie działać to sobie poradzą. Problemem są koszty, bo już były 3 wizyty u klienta, każda przeciągnięta o kilka dni i system w dalszym ciągu nie osiągnął pełniej sprawności.
No i szambo zaczyna się powoli przelewać.
@czuczer: raczej bawi mnie sytuacja gdzie firma ma 3 pracowników z czego może lecieć tylko jeden. Mają 3 tygodnie na ogarnięcie wszystkiego i właśnie w 3 tygodniu dociera do nich, że od lutego mam zaklepany urlop na te dni.
I nie ma ludzi niezastąpionych. Już dawno się tego nauczyłem.