Wpis z mikrobloga

@Tuniu77: pokazana jest tylko jedna mapa, pewnie inne będą większe. Na targi dali najmniejszą, żeby gracze szybko mogli sobie podjechać i postrzelać. A jeżeli nie, to zapewne w trybie HB mapy będą większe.
@Tuniu77: W WT są 3 tryby gry:

1.Arcade (bardziej zręcznościowy, drużyny z maszynami różnych frakcji, do 7 maszyn do wykorzystania jedna po drugiej na bitwę)

2. Historical battles (bardziej realistyczny, ograniczona amunicja uzupełniana na lotnisku, z drużynami składającymi się z maszyn jednej frakcji i jedną maszyną na bitwę)

3. Full real battles (to samo co wyżej tylko jeszcze bardziej realistycznie, widok tylko z kokpitu)
@w_szafa: Chodzi o to dlaczego napisałem R.I.P. WoT?

WoT to śmieszna gra, gram w to czasami ze względu na tematykę (czołgi z czasów IIWŚ są zajebiste), ale czołgi strzelające z kilku metrów po włazach na wieży, artyleria samobieżna polująca na czołgi, pojazdy pojawiające się znikąd na pustym polu ze względu na skopany system spottingu, paski zdrowia, czy to że w bitwach więcej jest czołgów które nawet nie doczekały się prototypu niż
@Lisiu: Za artą i paskami życia nie będę tęsknił, o #!$%@? systemie spottingu nie wspominając, ale "strzelanie po włazach na wieży" jakoś będą musieli zastąpić.

A akurat multum czogów prototypowych to super sprawa - więcej fajnych rzeczy do odkrycia. JEśli rzecziwście w wt:gf będą tylko relne czołgi to imo to spory minut w stosunku do wot.
@Lisiu: true!

Mnie mocno #!$%@?ą obwódki jak nacelujesz, chory arcade z Wot'a i robi się coraz gorzej, za dużo dzieciaków i idiotów.

Plus developerzy co totalnie ignorują społeczność oraz ostatnio w pośpiechu (pewnie ze strachu przed WT) wydają pełne bugów patche (8.9 już testy startują niedługo).

Gdyby tylko #warthunder miał mody... Póki co wydawca jest bardzo przeciwko modyfikacjom, które w WoT trochę umilają cierpienie wywołane nieudolnością wykonawców (i.e. lightining, multiple row