Aktywne Wpisy
wykop +53
Wykopowicze (ツ)
1. Jak mogliście już zauważyć, na górnej belce serwisu pojawiło się - dobrze Wam znane - czerwone serduszko WOŚP! Wykop, jak co roku, wspiera @fundacjawosp W tym roku również zachęcamy Was do wpłat na rzecz Fundacji. W komentarzach do wpłat możecie oczywiście pozdrawiać Michała (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Link: https://eskarbonka.wosp.org.pl/wykop (ʘ‿ʘ)
2. Obie nasze aplikacje (Android/iOS) doczekały się kolejnych aktualizacji.
1. Jak mogliście już zauważyć, na górnej belce serwisu pojawiło się - dobrze Wam znane - czerwone serduszko WOŚP! Wykop, jak co roku, wspiera @fundacjawosp W tym roku również zachęcamy Was do wpłat na rzecz Fundacji. W komentarzach do wpłat możecie oczywiście pozdrawiać Michała (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Link: https://eskarbonka.wosp.org.pl/wykop (ʘ‿ʘ)
2. Obie nasze aplikacje (Android/iOS) doczekały się kolejnych aktualizacji.
ish_waw +741
#gamedev
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
W Unity podejrzysz swój model, ale najpierw musisz do tego wyciągnąć okno. I tyle.
W UE4 bez problemu podejrzysz swój model, jego siatkę, uv, stworzysz kolizje, LOD i podejrzysz całe mnóstwo innych rzeczy.
UE4 to kombajn, ma wszystko.
Programowanie wizualne Unity też ma, w kilku różnych paczkach ( ͡° ͜ʖ ͡°), ale koniec końców robiąc gry od kodu się nie ucieknie i potrzebni są programiści.
Unity wybiło się głównie łatwą obsługą, dobrą dokumentacją i dużym community. Dokumentacja
@lemoniadowy-joe: mimo wszystko Unity jest łatwiejsze żeby się wgryźć, łatwiej jest wrzucić grę na wiele platform.
- wszystkie fpsy robione na UE mają ten sam feeling. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
- Unity pozwala zrealizować przeróżne kreatywne pomysły. W UE zrealizowanie jakichś szalonych koncepcji jest z tego co wiem - dużo trudniejsze.
- Modularność i możliwość zrobienia swoich mikro systemów wedle potrzeb.
- webgl, android, switch... No na wszystko przeportujesz grę.
@arturh: No nie wiem. Korzystałem przez chwilę jakieś pół roku temu i w porównaniu do unreala, unity było dla mnie strasznie toporne. Odwrócone osie (Y jako pionowa), edycja materiałów nie jest tak przejrzysta jak w unrealu, no i chyba nie ma tu żadnego visual scriptingu (przynajmniej domyślnie, ale mogę się mylić). Na unrealu łatwiej zaimplementować proste rzeczy na blueprintach niż uczyć się C#. Ale może to kwestia
Oczywiście to nie tak, że Unity jest lepszy od Unreala ogólnie. Myślę, że warto zacząć od Unity, zrozumieć cykl życia obiektów, mechanik itp itd