Aktywne Wpisy
xyperxyper +73
Pokolenie Z a rekrutacja: jak ma być dobrze?
Od jakiegoś czasu mam coraz większy problem z zatrudnieniem inżynierów z pokolenia Z firmie. Zaczyna się od tego, że osoby te wysyłają CV, po czym... znikają. Nie kontynuują kontaktu, nie interesują się szczegółami pracy, wynagrodzeniem, ani wymaganiami.
Zdarza się też, że kiedy w końcu zapraszam kandydata na rozmowę, nagle pojawiają się prośby o telekonferencję, bo przyjechanie na spotkanie staje się "problemem". Zastanawiam się, gdzie podziała się odpowiedzialność i szacunek do człowieka, mój czas też kosztuje. Czy naprawdę tak trudno poświęcić czas na spotkanie w firmie gdzie potencjalnie będzie ktoś spędzać 30% swojego życia? Pomijam fakt, że ktoś 5l temu skończył liceum, nie ma żadnego kursu, szkoły, szkolenia itp. zmienia pracę co 3 miesiące, nie ma doświadczenia, a aplikuje do pracy z zakresem zarobków jak na Dyrektora...
Mam
Od jakiegoś czasu mam coraz większy problem z zatrudnieniem inżynierów z pokolenia Z firmie. Zaczyna się od tego, że osoby te wysyłają CV, po czym... znikają. Nie kontynuują kontaktu, nie interesują się szczegółami pracy, wynagrodzeniem, ani wymaganiami.
Zdarza się też, że kiedy w końcu zapraszam kandydata na rozmowę, nagle pojawiają się prośby o telekonferencję, bo przyjechanie na spotkanie staje się "problemem". Zastanawiam się, gdzie podziała się odpowiedzialność i szacunek do człowieka, mój czas też kosztuje. Czy naprawdę tak trudno poświęcić czas na spotkanie w firmie gdzie potencjalnie będzie ktoś spędzać 30% swojego życia? Pomijam fakt, że ktoś 5l temu skończył liceum, nie ma żadnego kursu, szkoły, szkolenia itp. zmienia pracę co 3 miesiące, nie ma doświadczenia, a aplikuje do pracy z zakresem zarobków jak na Dyrektora...
Mam
Konkretnyknur +92
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
Jeżdze autem flotowym, aktualnie zbliża mi się wymiana pojazdu na nowy
Do wyboru mam
- Octavia w wersji Style
- Superb w wersji Ambition
- Passat w wersji Business
Style to krok wyżej (3) nad Ambition (2), business to podstawka Passata.
Passata z góry wykluczam, bo nie ma podstawowej dla mnie opcji czyli android auto, żadnego z samochodów nie mogę doposażyć ponad to co ma w standardzie w danej wersji wyposażenia.
Na korzyść Octavii w Style nad Superbem to m.in.
- podgrzewane fotele
- kamera cofania
- przyciemniane automatycznie lusterka boczne
Pozostałe wyposażenie jest zbliżone. Silnik wszędzie ten sam, 2.0 TDI w manualu (nie dla psa automat).
Najbardziej skłaniam się ku Octavii - to nowy model i widać to zwłaszcza w środku, Superb to odgrzewany w zeszłym roku (lift) kotlet, z zewnątrz natomiast podoba mi się bardziej.
Wychodzi na to, że najbardziej odpowiada mi najtańszy samochód ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Koszty poszczególnych konfiguracji:
Octavia 129 900
Superb 147 000
Passat 150 000
Co braść?
Generelnie poza tym, że się jebią to jeździ się nimi bardzo przyjemnie.
- zacinający się system infotainment
- źle spasowane drzwi
- zawieszający się pływak w zbiorniku paliwa
- samoczynnie rozładowujący