Wpis z mikrobloga

Pytanie dla posiadaczy lenovo. Jak wam się sprawują laptopy tej marki? Jakieś problemy z gwarancją itp? Bedę za jakiś czas brał drogiego laptopa, który ma długo posłużyć i na oku mam właśnie tą markę. Jedni piszą żę super, inni że gwarancja i obsługa do niczego.
#laptopy #lenovo
  • 11
  • Odpowiedz
@Czarendze1r: Zarówno Dell, Acer, Asus, jak i inne mają różne klasy laptopów.
U Dell będą to serie 3000 z najniższej półki, 5000 ze średniej półki, 7000 wysoka, 9000 premium.
U Lenovo również znajdzie laptopy z segmentu premium jak Yoga z serii 900, czy Carbon, ponamieszane.

Legiony to średnia półka. Z dopiskiem Pro dodatkowe ma właściwości.
Inspirony wszelakie do 3000 zł to niska półka zazwyczaj.
  • Odpowiedz
@Czarendze1r laptop spoko, w grach głośny, ekran ma bardzo fajne kolory (144Hz) i jasność byłem bardzo zadowolony na początku. Jednak zaczęły lecieć BSODy i laptop jest połowę czasu w serwisie bo nie potrafią tego 'namierzyc', ciągle odsyłają lapka z dopiskiem że nie znaleźli usterki. Do tego kilka wpadek takich jak wymiana ram w ciemno i odesłanie kompa bez jego włączenia, 'testowanie' laptopa bez wgranych aktualizacji Windows, zmusza mnie do wystawienia złej
  • Odpowiedz
@Czarendze1r wiem, i to jest najgorsze. Niech będzie te 10% niezadowolonych klientów to i tak będą to mieć w dupie bo w tej klasie nie kupi się tak mocnych RTX... Podobnie było z zawiasami w legionach 17": odrzucali reklamacje mimo że to był błąd konstrukcyjny, a w następnym modelu to poprawili.
No i nie chodzi o samą politykę co przyjmujemy a co nie, tylko o podejście serwisu i ich pracowników do
  • Odpowiedz