Wpis z mikrobloga

Siemka, czy ktoś z was ma doświadczenie, jak najlepiej się skomunikować z działem wsparcia #suunto?

Short story long, kupiłem w maju Suunto 5, w piątek zauważyłem, że odkręciła się jedna śrubka od mocowania paska. Niestety nie wiem ani kiedy ani gdzie się to stało. Napisałem do pośrednika od którego kupiłem zegarek Aktywnego Nadgardstka i odesłali mnie do wsparcia Suunto; pic rel.

Pod wskazanym numerem jedyne co mnie czekało to odsłuchanie komunikatu, że są teraz w trakcie szkolenia, ale wkrótce będą dostępni. Napisałem też do nich na FB, ponieważ podają ten kanał komunikacji jako oficjalną drogę.

Jakieś sugestie, jak się najlepiej z nimi kontaktować?

#bieganie
Pobierz
źródło: comment_1626687842Mi2qoKoTnmiJgdVejTIzKb.jpg
  • 11
@RudyMusisz: Tylko bezpośrednio do serwisu Suunto, na stronie mają formularz zgłoszeniowy. Dołączasz zdjęcie, później pewnie dostajesz plakietkę do wysyłki kurierem, samolotem leci do Pragi, naprawiają albo, co niewykluczone, wymieniają na nowy i odsyłają. Mojej żonie Suunto 3 wymienili na nowy, bo bezel odpadł.