Wpis z mikrobloga

+fabuła
+realizacja dialogów - prawie każdy jest obłędnie reżyserowany
+scenografia night city
+ciekawe bronie
+quickhacki

-bugi (niestetym sporo na wersji PC czasem trzeba była wczytywać sejva bo misja się zawiesiła)
-mechaniki: skradanie jest tragiczne, strzelanie trochę lepsze ale wygląda jakby nie mogli się zdecydować czy robią je w stylu borderlandsów czy normalnego FPSa
-bronie się źle skalują IMHO, ten sam problem co w Wieśku trzecim, losowy loot przebija ikoniczne jeśli się ich nie ulepsza
-model jazdy
-policja

-/+ w sumie krótka fabuła główna, zwłaszcza ostatnia misja. Wygląda trochę jakby im brakło czasu na rozwinięcie

#cyberpunk2077
  • 11
  • Odpowiedz
@Dwuteownik_ceownik: dialogi były słabe i brakowało im życia. Intonacja, tembr i akcentowanie były robione na jedno kopyto, trochę jakbym słuchał lektora w filmie. Bardzo to kontrastowało z wypowiedziami Keanu który potrafił przelać życie do swoich dialogów
  • Odpowiedz
-model jazdy


@Dwuteownik_ceownik: Nie mam pojęcia o #!$%@? wam chodzi z tym modelem jazdy, mi się jeździ miodzio, a z modem który lekko jeszcze poprawia kontrolę nad pojazdem to już w ogóle bajlando

Ale z resztą się z grubsza zgadzam
  • Odpowiedz
@Dwuteownik_ceownik: jestem w trakcie grania i do listy zarzutów dorzuciłbym:
- bezpłciowe samochody (i beznadziejny model jazdy) i ich kupowanie - po co?? :\
- niewykorzystany potencjał designu miasta - sporo jest lokacji wyciągniętych też w pionie i imo mogłoby być fajne gdyby ten element parkouru był lepiej rozwinięty
- nawet fajne są dodatkowe joby, ale jest ich za dużo i nagrody za nie są nieco bezwartościowe (po 2k za gig
  • Odpowiedz