Wpis z mikrobloga

Mirki, złożyłem reklamacje z tytułu rękojmi na wadliwy mebel w Agata Meble.
Po 7 dniach przyjechał pracownik producenta mebla (BM) w celu zapoznania się ze stanem mebla i wystawił protokół w którym zaznaczył że zgłaszana przeze mnie wadą nie podlega reklamacji.
Powiedziałem że nie zgadzam się z jego opinią, na co podsumował że mogę zapisać moje uwagi w protokole a on i tak nie decyduje o reklamacji bo nie jest pracownikiem Agata Meble.

Minęło 14 dni od zgłoszenia reklamacji i Agata Meble nie zajęła żadnego stanowiska w sprawie reklamacji. 15 dnia napisali wiadomość ze nie uznali reklamacji na co otrzymali ode mnie odpowiedź że przecież minęły 14 dni na odpowiedź i zgodnie z ustawą reklamacja jest uznana za zasadną.

Agata Meble broni się tym, że pracownik firmy BM działał na ich zlecenie i w protokole oględzin zapisał że reklamacja nie jest uznana.

Kto ma w tej sytuacji rację? Dla mnie firma BM nie jest stroną w tej sprawie i nie ma prawa decydować o uznaniu reklamacji.

#prawo #reklamacja #agatameble #poradyprawne
  • 13
@wojteksrz tylko w jaki sposób? Na protokole serwisanta nie ma ani słowa o tym że to Agata Meble. Dodatkowo jest tam błąd na błędzie - w treści pisze że reklamacji nie uznaje, a potem zaznacza pole że reklamacje uznaje.