@cechinimuszyna: Jak casual, który nie lubi/nie umie/nie chce zagłębiać się w statystyki ma porównać czy przedmiot który dostał jest lepszy od tego który teraz nosi? Wystarczy porównać item level czy to tak nie działa?
Symulujesz poprawne staty dla swojej postaci tym programem, potem wklejasz do addona to co Ci stronka wypluje i beng. Co jakiś czas wypadałoby robić re-sim, żeby mieć aktualne wartości względem zmienającego się gearu i balansu statystyk.
@rodzynkowy_swir: no tak, w przypadku tanków/heali sprawa jest często prostsza, ale to trzeba przeczytać jakiś guide dla danej specki, żeby dokładniejsze info uzyskać.
@cechinimuszyna: #!$%@? aż mi się przypomina jak po tygodniu #!$%@? heroic raida w BfA zwiększyłem sobie ilvl o jakieś 50, a potem Simcraft pokazał, że w sumie to mam mniejszy DPS niż miałem w poprzednim secie. Wyłączyłem grę, odsubskrybowałem i już nigdy nie wróciłem.
@kaarp: musiało to chyba być w BFA podczas 8.3 i to raczej nie była kwestia statów, ale korupcji na itemach, bo to niestety było ostro #!$%@? i np. na moim DH mogłem robić dużo niższy dps (mówimy tutaj o rzędach kilkudziesięciu tysięcy mniej DPS) grając najgorszymi korupcjami vs najlepszymi.
@Sliddqvist: akurat przed korupcjami, po prostu Forst DK, grałem i miałem set z dużym mastery, a ten z wyższym ilvl miał głównie haste. Wtedy na Raidzie był buff, że twój najwyższy stat dostawał jakiegoś bonusa i z +500 mastery mi się zmieniło na +500 haste, czyli z najlepszego stata na najgorszy. Najbardziej zabolał fakt, że po tym tygodniu biegania myślałem, że w końcu mogę zacząć robić Mythic, ale okazało się,
źródło: comment_16262601054yVgGfOrmcww1Z8r4iCXkS.jpg
PobierzJak casual, który nie lubi/nie umie/nie chce zagłębiać się w statystyki ma porównać czy przedmiot który dostał jest lepszy od tego który teraz nosi? Wystarczy porównać item level czy to tak nie działa?
Symulujesz poprawne staty dla swojej postaci tym programem, potem wklejasz do addona to co Ci stronka wypluje i beng. Co jakiś czas wypadałoby robić re-sim, żeby mieć aktualne wartości względem zmienającego się gearu i balansu statystyk.