Wpis z mikrobloga

wiec niech kazdy sobie sam zdecyduje czy mu sie to oplaca czy nie. Mi szkoda czasu, i warto sie chwile zastanowic, dlaczego ktos sprzedaje klucze po 7 zl, gdy jak sam twierdzi, na luzaku je sprzeda w godzine po 9,20... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Kramarz: Zacytuję to co wysłałem ci na PW aby każdy mógł sam ocenić ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Sorry ale widać, że nie masz pojęcia o czym piszesz. I nie piszę tego aby cię obrazić - stwierdzam jedynie fakty. Specjalnie podlinkowałem odnośnik do strony na markecie abyś mógł sam ocenić jak to wygląda w praktyce. Klucze obecnie schodzą po cenie około 9,26 pln -> wystawiając je po
  • Odpowiedz
@Kramarz: Ale przecież Yarizu ma rację, że zdobywanie kasy na Steamie poprzez skiny jest najtańszą opcją. Nie wiem jak to ma się co do kluczy, bo w tym nie siedzę, ale często ludzie sprzedają kosy lub inne skiny za 60-70% wartości rynku. Potem te skiny sprzedajesz na rynku (prowizja bodajże 12%) i jesteś do przodu.
  • Odpowiedz
@Yarizu: jakiś ty dobroczynny.. metoda jak metoda, ocene pozostawiam kazdemu z osobna, ja swoja wyrazilem, mi sie to nie oplaca, moze komus bedzie, wiec nie wiem dlaczego sie tak spinasz. a piszac o tym tutaj, oszczedzam czas zarowno twoj jak i potencjalnych chetnych, nie beda musieli prosic o pw, tylko od razu beda wiedziec po co i w jakim celu pisza
  • Odpowiedz
@Kramarz: Pisząc o tym tutaj, jedynie pokazałeś, że nie potrafisz racjonalnie interpretować danych (które kompletnie przeczą stawianym przez ciebie tezą). Siejesz ferment jakoby sposób, który przedstawiam był czymś ryzykownym czy też nieopłacalnym podczas gdy w praktyce tak nie jest. Powodem dla którego nie publikuję tu tej metody jest to, że moderacja do tej pory usuwała moje wpisy. Zaryzykujmy jednak - pod tym postem opiszę sposób; najwyżej moderacja znowugo usunie.
  • Odpowiedz
Poza standardowymi metodami zasilania konta Steam (doładowanie kartą płatniczą, GiftCard) istnieje możliwość wykorzystania rynku społeczności Steam do tego celu. Zasada jest prosta: pozyskujesz (najlepiej od osób, które siedzą w handlu na Steamie) przedmioty wirtualne (mogą to być skiny, skrzynki, klucze do skrzynek) a następnie wystawiasz je na sprzedaż na rynku społeczności.

Aby mieć dostęp do rynku społeczności trzeba spełnić następujące wymogi:
"Kto może korzystać z Rynku Społeczności?
Każde konto, które pomyślnie zakupiło produkt w Sklepie Steam. Zakup musi być starszy niż 7 dni, ale nie starszy niż rok. Dodatkowo wymagamy, aby Steam Guard był włączony na takim koncie od co najmniej 15 dni. Pamiętaj, że użycie kodu portfela nie umożliwia korzystania z Rynku Społeczności."

Jak
  • Odpowiedz
@Yarizu: jeszcze raz powtórzę innymi słowami co napisałem. Wręcz idealnie zinterpretowałem twoje "dane" i stwierdziłem że DLA MNIE personalnie jest to NIE opłacalne, bo zajmuje za dużo czasu, w czasie jaki musiał bym na to poświęcić, jestem w stanie zarobić więcej gdzie indziej. Koniec kropka. Wypraszam sobie stwierdzanie że sieje ferment.
  • Odpowiedz
@Kramarz: W takim razie proszę odnieś się do swojej wypowiedzi:

i bede sie bujał z kluczami przez tydzien zeby je sprzedac zeby chociaz wyjsc na 0... no słaba opcja


Czy uważasz, że osoba, która "idealnie" zinterpretowała dane byłaby w stanie dojść do takiego wniosku? Jak to jest, że wykres sprzedaży pokazuje, że klucze bezproblemowo schodzą na rynku powyżej wartości 9,20 pln w ilościach przekraczających kilkadziesiąt sztuk w ciągu doby podczas
  • Odpowiedz