Wpis z mikrobloga

Czy F650 GS na pierwsze moto będzie dobrym wyborem?

Mówię tutaj o awaryjności i ewentualnych kosztach naprawy no i jak wygląda rynek jeśli chodzi o normalne egzemplarze a nie ulepy, o zbyt dużą moc w tym modelu się nie martwię więc raczej pod tym względem będzie odpowiedni.
Szukam czegoś do 10k, a niestety strasznie podobają mi się turystyki enduro.
Dodatkowo kolejnym problemem jest moje 1,70m wzrostu więc pole manewru tym bardziej się zawęża.
Wydaje mi się że demon prędkości i mocy to nie jest, ale na lekką turystykę krajową z plecaczkiem mam nadzieję że wystarczy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#motocykle
  • 10
@Papaya: tak, dobry wybór, mam znajomą, która właśnie takim jeździ, ma akcesoryjna obniżoną kanapę, sama ma też ok 1,7m wzrostu, przy wadze na pewno nie więcej niż 50kg i dobrze sobie z nią radzi. Na awaryjnosc nie narzeka, ma ja w posiadaniu od kiedy ja znam, jakieś 10lat. Dojeżdża tak do pracy, nawet w temperaturze oscylującej około zera.
Szukam czegoś do 10k, a niestety strasznie podobają mi się turystyki enduro.

Dodatkowo kolejnym problemem jest moje 1,70m wzrostu więc pole manewru tym bardziej się zawęża.


@Papaya: To nie jest enduro.
Jeśli chcesz uterenowioną odmianę to kup F650GS DAKAR.
Jeździłem na F650GS dakar na oponach crossowych i szutrowych.
Motocykl dobrze sprawuje się na szutrach i w lekkim terenie typu drogi leśne.

Jest zbyt ciężki 220kg jeśli chodzi o jazdę po bezdrożach.
@mpetrumnigrum: może źle się wyraziłem, nie chodzi mi o "uterenowiony" turystyk tylko właśnie coś w stylu normalnego GS'a - głównie asfalt, max terenu to zjazd na szuter i to bez szaleństw.

Motocykl ma dawać frajdę i być w miarę wygodny oraz pozwolić na jazdę w dójkę po Polsce.
Właśnie a tej pozycji wyprostowanej najbardziej mi zależy.

Zbiornik nie jest jakimś kosmicznym problemem dla mnie, bo tak jak mówię, na mega daleką
może źle się wyraziłem, nie chodzi mi o "uterenowiony" turystyk tylko właśnie coś w stylu normalnego GS'a - głównie asfalt, max terenu to zjazd na szuter i to bez szaleństw.


Motocykl ma dawać frajdę i być w miarę wygodny oraz pozwolić na jazdę w dójkę po Polsce.

Właśnie a tej pozycji wyprostowanej najbardziej mi zależy.

Zbiornik nie jest jakimś kosmicznym problemem dla mnie, bo tak jak mówię, na mega daleką turystykę póki
trampek nie podoba mi się aż tak, zresztą turystyka nie będzie aż tak często katowana, więcej po mieście i okolicach


@Papaya: a tu mnie zaskoczyłeś. Naprawdę jest ktoś komu podoba się F650GS albo trampek?
Motocykl jak motocykl.
Trampek w niczym nie ustępuje bmw no chyba tylko na torze w zakrętach za sprawą wąskiego koła i 21cali z przodu. Ogólnie jest to lepszy motocykl pod każdym względem. Także na co dzień. Oraz