Wpis z mikrobloga

@MrN00ne: na boga co za człowiek chciałby to zrobić i po co

Gazownik ci to zrobi, jak masz dobrą sekwencję i mu ją zostawisz to może nawet za darmo ale zostaną ci dziury po butli i przycisku na desce
  • Odpowiedz
@John_archer: Ale jak to wygląda z wtryskami? nie trzeba czegoś zaślepić czy coś? ja jestem uczulony na lpg mam złe doświadczenia i chce sie tego g0wna pozbyć tylko że samemu troche sie cykam.
  • Odpowiedz
ja jestem uczulony na lpg mam złe doświadczenia i chce sie tego g0wna pozbyć tylko że samemu troche sie cykam.


@MrN00ne: to kwestia twojej psychy, nie mechaniki

Miałem dłubane auta +250 koni w gazie i chodziły jak złoto. Twoje doświadczenia mogą być jeszcze z instalacji starego typu gdzie spadała moc

Jedź do gazownika, ale na przegląd instalacji i śmigaj na gazie. Dziś, na współczesnych sekwencjach to samo dobro. Moc ta
  • Odpowiedz
@Atreyu: Mój silnik nie trawi lpg :/ poza tym nie lubie jak na silniku jest burdel wystaje wszystko blee...
do tego mam butle dość wielką i tylko mi miejsce zajmuje w bagażniku.
  • Odpowiedz
Bo na przykład nie ma kwitów


@piwakk: niezalegalizowana instalacja, a "nie chce gazu bo to g00wno" to dwie - raczej inne sprawy

Jeżeli niechęć do gazu wynika z przeszłych doświadczeń na 1/2gen, to warto dać szansę lpg. Wytargać graty, węże, kable to nie filozofia, można nawet samemu - ale po co, skoro lepiej mieć dodatkowy system paliwowy niż nie mieć
  • Odpowiedz
@Atreyu: Zalegalizowana instalacja, do której nie ma kwitów. O tym mówię. To może być jeden z powodów - przykład.

Pytałeś czemu to odpowiadam.
  • Odpowiedz
Mój silnik nie trawi lpg :/


@MrN00ne: jaki to silnik? Jeżeli ktoś gazował, a są problemy to może być co najwyżej kwestia strojenia. Podobnie instalację pod maską można schludnie poprowadzić. Jedź do dobrego gazownika to ogranie temat

Obecnie śmigam autem +400hp, jakby tylko dało się gaz w ogóle założyć to bym za godzinę był u gazownika instalując jak największą butlę. Gaz to nie #!$%@?. To zajebiste paliwo. Jeździsz jak za
  • Odpowiedz
@Atreyu: @kierowcaautobusuofficial No właśnie silnik to 5 garów w rzędzie i do tego na elektronicznym wtrysku (k-jeta) ktoś wywalił
ale sterownik silnika (wtrysku paliwa) gryzie sie z sterownikiem gazu. Nonstop są problemy jak polatam na benzynie to na gazie zdycha i odwrotnie... Nikt tego nie potrafi zgrać by działało dobrze.
Wtrysk paliwa i cały sterownik to piggyback (k-jet killers) a gaz chyba landirenzo?... Wtryski są od barracudy a butla
  • Odpowiedz
@MrN00ne: jedź do gazownika, zobaczy co tam masz i ogarnie

A jak i tak nie będziesz chciał, to z pocałowaniem ręki wyjmie instalacje. Jeżeli tam nawet jest piggyback to fizycznie wymontowywać nic nie musieli lub wyciągać z auta jak chodzi o układ paliwowy. 5 garów to nie problem, bardzo dużo zagazowanych jest V8, nawet V12 się spotyka.
  • Odpowiedz