Wpis z mikrobloga

Skończyłem!

Ależ #!$%@?ąca i nierówna gra. Nintendo miało jakąś płatną infolinię gdzie pomagali ludziom z poziomami? Co oni tam ćpali przy projektowaniu poziomów? Jak można dać wstęp do poziomu, dać graczowi biegać, skakać, turlać się ale nie ma ŻADNEJ wskazówki, że nie da się go przejść. Musisz odblokować coś w innym poziomie, żeby odblokować kluczowy przedmiot.

Najtrudniejszym bossem całej gry była kamera drugim sterowanie Marianem, trzecim level design.
Polecam poczytać komentarze trzech poziomów;
https://www.youtube.com/watch?v=KotSwIoSOK8
https://www.youtube.com/watch?v=wCIZ6P2gdnw
https://www.youtube.com/watch?v=wzxDXISwuOE

Najwięcej przyjemności dawały poziomy gdzie zabierali tę rakieto-wodno-pluję, którą Mario ma na plecach i masz przed sobą tor przeszkód. Trudne ale sprawiedliwe poziomy, tylko dlaczego było ich tak mało, chyba 8 :-(

Jeden poziom danej lokacji można było przejść poniżej minuty - były intuicyjne. Wszystkie poziomy gdzie trzeba było zebrać czerwone monety też były spoko. W innym potrzebowałeś 10min żeby w ogóle domyślić się co trzeba zrobić. To nie ma nic wspólnego ze skillem, to są tortury dla gracza.

#gry #nintendo #supermario #supermariosunshine #gamecube #dolphin
Brydzo - Skończyłem!

Ależ #!$%@?ąca i nierówna gra. Nintendo miało jakąś płatną in...

źródło: comment_1623962717gBKUtTQyK1h9eWd5BDwcBf.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
@Brydzo
@mprzemo zgadzam się co do nierówności SM Sunshine, sam w pewnym momencie odpuściłem i wróciłem dopiero po jakimś czasie. Pod koniec jednak uwielbiałem tą gierkę. Trzeba jednak też przyznać że dużo ciężej było skończyć SM64.
  • Odpowiedz
@Tylko_Seweryn: a nie wiem, brak informacji o celu w poziomach był najgorszy. Do ruchów Mario trzeba się zwyczajnie przyzwyczaić. FLUDD'em się słabo celuje. Naciśnięcie lania wody połączone szybko ze skokiem pozwoli Ci bardzo łatwo gonić Shadow Mario (coś co będziesz robić chyba z 8 razy). Ta technika przyda się też w poziomach gdzie trzeba coś czyścić.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Brydzo: myślę że bez wsparcia gamefaqs trudno by było ukończyć grę, niemniej jak dla mnie całkiem udana produkcja, choć czasami trochę za trudna (poziom z wodospadem, gdzie się płynie na listku, kosztował mnie prawie 80 żyć;). Graficznie majstersztyk, jedna z najładniejszych gier na gamecuba, wg mnie. Aa i ile gwiazdek udało wam się zebrać? Ja aktualnie mam 76. Nie wiem jeszcze czy będę się porywał na wszystkie 120, mimo wszystko świetna
  • Odpowiedz