Aktywne Wpisy
Mirkwood +9
Dobra, puśćmy wodze fantazji. Jakbyście byli miliarderami to co byście kupili lub zrobili?
Ja to pomijając takie oczywistości jak dom czy samochód, to zbudowałbym sobie prywatną bibliotekę i kolekcjonowałbym różne cenne książki.
#przegryw
Ja to pomijając takie oczywistości jak dom czy samochód, to zbudowałbym sobie prywatną bibliotekę i kolekcjonowałbym różne cenne książki.
#przegryw
Talaxin +61
#czytajzwykopem #ksiazki #chwalesie
Moja kolekcja książek, nadal rośnie a mniej czasu na czytanie eh
Moja kolekcja książek, nadal rośnie a mniej czasu na czytanie eh
Zgłoszenie 1b07842aacb283b7 z dnia 2021-06-17 08:10:27
Imię: Adam
Miejscowość: Kraków
Kim jestem?
Jestem zwykłym pomarańczowym mireczkiem, spokojny, raczej introwertyk. Czas spędzam głównie w pracy, w weekendy zazwyczaj kupuje bilet weekendowy w PKP i sobie jeżdżę po Polsce i zwiedzam wielkie ośrodki takie jak Łódź albo Skierniewice( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wygląd
Jestem brunetem mam chyba zielono-niebieskie oczy w dowodzie mam niebieskie, ale ktoś kiedyś mi zwrócił uwagę, że powinienem mieć zielone wpisane. Posiadam zarost i mam wzrostu 178cm, budowa ciała szczupła.
Zainteresowania
Tak jak pisałem wyżej bardzo lubię pociągi( ͡° ͜ʖ ͡°), ale posiadam też inne zainteresowania robię własne piwo. A z takich bardziej klasycznych to filharmonia, kino, uwielbiam chodzić do Galerii sztuki i oglądać obrazy, patriotyzm lokalny dość mocno więc się nie spażniam( ͡° ͜ʖ ͡°) bardzo lubię spacerować, gram w pokemon go
Czego oczekuję?
Chciałbym kogoś poznać z kim mógłbym jakoś spędzić czas, wymieniać śmiesznymi memami z cenzopapiezem i cenzodudą i z kwaśniewskiem. Ogólnie spędzić z kimś miło czas
Jak wyobrażam sobie idealny dzień z drugą połówką?
Cisza spokój w górach Ja, Ty, kocyk i kanapki( ͡° ͜ʖ ͡°)
Stosunek do ślubów, dzieci, używek
Nie chce dzieci
Pije okazjonalnie ostatnim razem piłem na majówke, czasami zapale blanta, ale też raczej okazjonalnie raz na miesiąc lub dwa.