Wpis z mikrobloga

Padła mi jedna kość z duala 2x32GB RAM-u.
Mam uznaną gwarancję. (na ten moment sam nie wiem czy w ramach gwarancji czy rękojmii... aczkolwiek wg korespondencji i moich roszczeń - gwarancja).

Naturalnie z powodu obecnej sytuacji (600zł droższe niż z momentu zakupu) chciałem aby w ramach gwarancji (produkt na firmę) nastąpiła wymiana na nową parę.
Sklep, legendarne electro, arbitralnie uznał, że zwraca mi hajs (zero słowa na bazie czego).
Oczywiście napisałem od razu prośbę na bazie czego zapadła taka decyzja i o kopie pisma z serwisu potwierdzającą zdiagnozowanie uszkodzenia.

Jutro planuję skontaktować się z rzecznikiem praw konsumenta.

Może ktoś będzie w stanie jeszcze coś doradzić ;)
Tak, wiem czy różni się rękojmia od gwarancji stąd chciałem wykonać procedurę na bazie gwarancji ;)

Z góry dzięki!

#elektronika #reklamacja #gwarancja #electro #terg
  • 3
@FulTun: No tak, ale w przypadku rękojmii przy 1szej próbie to sklep decyduje o formie realizacji. Więc jak chce to zwraca pieniądze.
Natomiast gwarancja jest już na barkach gwaranta czyli producenta.
@piotrryczek tak czy inaczej tv do sklepu musisz o ile gwarancja nie stanowi inaczej dostarczyć, no chyba że wykupiłeś za stówkę dodatkową opcję to przyjadą i wezmą tv jak na miejscu nie naprawi serwisant gwarancyjny.