Aktywne Wpisy
Marvel7 +105
#lewandowski #heheszki #p0lka
Pierwszy raz słyszałem jaki ona ma głos xD taki przepity patologiczny xD jakby w głowie miała nic xD
Nie mogę doczekać się kolejnego treningu z czokolatino jak już r0bercik weźmie dzieciaczki na spacerek żeby p0lka mogła brać po same bile kutanga Alvaro
ps chyba nie będzie bo musi odpocząć po wczorajszym (╯︵╰,)
Pierwszy raz słyszałem jaki ona ma głos xD taki przepity patologiczny xD jakby w głowie miała nic xD
Nie mogę doczekać się kolejnego treningu z czokolatino jak już r0bercik weźmie dzieciaczki na spacerek żeby p0lka mogła brać po same bile kutanga Alvaro
ps chyba nie będzie bo musi odpocząć po wczorajszym (╯︵╰,)
FernanduSzantusz +30
Ma 26 lat i już osiągnęła rzecz prawie niemożliwą. Została przyjęta do NASA! Julia Stankiewicz zna biegle język angielski, francuski oraz niemiecki. W tak młodym wieku pracowała już z gigantami takimi jak Europejska Agencja Kosmiczna oraz Rolls-Royce Motors. Studiowała na Sorbonie w Paryżu, International Space University oraz University of Manchester. Uczestniczyła w szkole organizowanej przez Airbus. Zna kilka języków programowania. Jest stypendystką Rafał Brzoska Foundation. Była członkiem zespołu projektującego satelitę MOVE -
Myślę nad kupnem gogli VR do MSFS2020.. pytanie do ludzi, którzy grali w tę grę w taki - jak wrażenia? W ogóle jakie uczucie temu towarzyszy? Czy czuć głębię świata, wysokość na jakiej się znajdujemy? Bo zastanawiam się jak reagują ludzie z lękiem wysokości ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Na pewno jest to inny wymiar grania niż dowolna "płaska" gra.
Błędnik się szybko przyzwyczaja, więc po
Nie miałem problemów żadnych z nudnościami (a zdarzało się w FPP VR). Co do różnic - nikt kto spróbował MSFS w VR nie chce wracać do grania na monitorze. Zupełnie inna bajka,
Mam wylatane ponad 30h w VR w Reverbie G2 ;) Także polecam, ale poczytaj jak się Twoja karta sprawia - najlepiej na oficjalnym forum w dziale VR. Ja mam 3090 + 5900x i MSFS potrafi spokojnie zmaksować zużycie 3090 ;) Procesor nie jest optymalnie wykorzystany i nie jest pewne czy i na ile się to poprawi przy DX12.
Czuć wysokość, ale nie tak jak