Aktywne Wpisy
ZenujacaDoomerka +53
W ogóle fascynuje mnie istnienie osób co kochają Marvela i star wars.
Tych ludzi się powinno od społeczeństwa normalnego odseparować.
To nie są normalni ludzie. Normalny dorosły nie idzie oglądać filmu o tej samej treści po raz tysięczny i mówi wow ale super.
Ciągle to samo - jest bohater, drama a potem znów dobro zwyciężyło xD
To są jakieś uposie po prostu a nie ludzie. Jedyne do kogo to może przemawiać to
Tych ludzi się powinno od społeczeństwa normalnego odseparować.
To nie są normalni ludzie. Normalny dorosły nie idzie oglądać filmu o tej samej treści po raz tysięczny i mówi wow ale super.
Ciągle to samo - jest bohater, drama a potem znów dobro zwyciężyło xD
To są jakieś uposie po prostu a nie ludzie. Jedyne do kogo to może przemawiać to
KingaM +11
Serio, #orange? Przecież to święto ma głębokie znaczenie religijne dla wielu osób, a Wy postanowiliście robić z tego jaja dosłownie i w przenośni. To jest jakieś kurwskie lekceważenie wolności religijnej i świętości tradycji. Co będzie następne? Cyfrowe noszenie palm w Wielki Tydzień? Albo cyfrowe chodzenie na msze? Może e-palenie ziółka przez rastuchów które przecież jest ich sakramentem albo darmowe gigabajtu z okazji obalenia reżimu.
Ja wiem, że to tylko zabawa
Ja wiem, że to tylko zabawa
No dobra, powstała trylogia. Więcej części nie będzie. Dwie poprzednie:
https://www.wykop.pl/wpis/54067203/mirasy-mam-nagranie-parkingowki-na-ktorym-widac-re/
https://www.wykop.pl/wpis/55306705/nawiazujac-do-tego-wpisu-https-www-wykop-pl-wpis-5/
Przed chwilą odebrałem naprawione auto. Nie zapłaciłem za to nawet złotówki z własnej kieszeni (nie wliczam w to straconego czasu, trochę mi to godzin zajęło).
@motoinzyniere zasugerował kontakt z mib, strona przeniosła mnie do formularza: https://www.askmid.com/askmidenquiry.aspx. Odpowiedź uzyskałem po kilku dniach - mam się kontaktować z Polskim Biurem Ubezpieczycieli Komunikacyjnych, bo szkoda miała miejsce na terytorium Polski. Szkoda, że nikt z firmy leasingowej ani ubezpieczalni nie powiedział mi o tym wcześniej. A rozmawiałem z nimi łącznie ponad 1h.
Na odpowiedź z PBUK też nie musiałem długo czekać. Dostałem nazwę ubezpieczalni sprawcy oraz kto jest korespondentem w Polsce. Sprawę zgłosiłem na infolinii, rzeczoznawca przyjechał, wypełniliśmy wszystkie papierki i poinformowano mnie, że sprawa trafi do CED, bo to oni zajmują się likwidacją szkód w takich przypadkach. Korespondent zbiera tylko potrzebne dokumenty.
Kilka dni później dostałem maila z PBUK. Sprawca chce się dogadać xD Dostałem telefon + email z prośbą o kontakt. No spoko - zobaczymy co mi powie. Pan był bardzo grzeczny i chyba tylko dlatego zgodziłem się na załatwienie sprawy poza ubezpieczalnią (pod warunkiem, że firma leasingowa nie ma nic przeciwko). I to był bardzo duży błąd... Od tego momentu zaczęły się schody. Firma leasingowa uparła się, że sprawa ma iść przez ubezpieczalnię. Sprawca poinformował swojego ubezpieczyciela, że zajmie się sprawą osobiście (nie wiem czy zapomniał wspomnieć o postawionym przeze mnie warunku, czy po prostu go zignorowali) i od tego momentu cała korespondencja z ubezpieczycielem była zbywana słowami: sprawca sam ureguluje rachunek.
Z firmą leasingową przepychałem się 3 miesiące. Na wszystkie maile odpisywali, ale bez odpowiedzi na pytanie - czy zgadzają się na pokrycie kosztów przez sprawcę. Nie wiem ile minut wisiałem na telefonie, ale w końcu udało się przekonać leasingownię, że w tym momencie jedynym sposobem na usunięcie szkody jest olanie ubezpieczalni i opłacenie naprawy przez sprawcę.
Potem poszło już gładko. Wysłałem kosztorys do sprawcy, akceptacja, przelew, umówienie się na naprawę. Finito.
tl;dr
#motoryzacja #ubezpieczenieoc #ubezpieczenia
@rzadzu_: to może zmień pośrednika? jakbyś trafił na doświadczonego pośrednika z prawdziwego zdarzenia, to miałbyś instruktaż już na starcie ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■