Wpis z mikrobloga

@Goodie_pl
Znowu to robicie. Transakcja na prawie 1800zł, składająca się z dwóch przedmiotów - nie zaksięgowana, chociaż wszystko zrobione 'zgodnie ze sztuką'...

Ale mam pytanie - jak do cholery mam złożyć reklamację?
Przy jednych zakupach kupiłem dwa różne przedmioty od dwóch różnych sprzedawców. A to oznacza, że jest jeden numer płatności, który traktujecie jako numer zamówienia.
W jaki sposób złożyć reklamację? Podać łączną kwotę czy każdy z przedmiotów osobno (bo sami właśnie w taki sposób transakcje rozbijacie)? Dwóch osobnych złożyć nie mogę, bo mają ten sam numer zamówienia, a skorygować reklamacji do pełnej wartości zamówienia także nie mogę...

Ale wiem jak się skończy reklamacja - 'odrzucona, przypisane do innego partnera' i cyk, kolejne 20zł macie w kieszeni, które zostawicie dla siebie, pomimo że wszystko w 100% było zrobione zgodnie z Waszą instrukcją. To już kolejne z droższych zamówień, którego nie księgujecie na mój rachunek, wiem już o 3 takich, z czego jedno już Wam kiedyś opisywałem - w trakcie jednego zamówienia część rzeczy (tanich) zaakceptowaliście, a drogie przypisane do innego partnera, ale nie potraficie wyjaśnić jakim cudem...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@husky83: Fajnego maila od Was dostałem :-) A w nim:

Wysokość zamówienia: 1639.00 zł

Wysokość zwrotu: 2.38 zł


Przy czym zakup z kategorii, gdzie jest 1.25%, czyli powinno być prawie 10x większy zwrot...
No i oczywiście to póki co tylko informacja i oczekiwanie na to co odpowie sklep ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz