Wpis z mikrobloga

Jeszcze nie minęła połowa czerwca, a AFT zarobiło grubą bańkę na marce własnej "Tiger Bonzo" (do której Mateusz Kupiec nie ma praw, ani podjazdu). "Tiger Bonzo" będzie reklamował od dziś producenta piwa na H. (nie mylić z Harnasiu) na bilbordach, ekranach LED i portalach internetowych w całej Polsce w kampanii reklamowej "ZERO ZMĘSZENIA". Udało się wynegocjować 1 mln zł gaży dla hejkerów i trolerów z AFT i PZH, więc czekajcie na ekstra przelewy - po 25 tys zł - które będziecie mogli przepić na wakacjach nad morzem w Bełchatowie. #!$%@?ć biedę! Bęc Bęc!
#bonzo
jobless - Jeszcze nie minęła połowa czerwca, a AFT zarobiło grubą bańkę na marce włas...

źródło: comment_1623154404DYYMiu8JhO5LiNRy0Yp8rC.jpg

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
@jobless dzięki kampanii ZERO ZMĘSZENIA spełniłem swoje marzenie i odwiedziłem słynne Przejście Północno-Zachodnie w Arktyce. Normalnie nie byłoby mnie stać. Jak wizisie wizofie. Kręcenie beczki z Uszatka to nie tylko zabawa i styl życia ale także klucz do sukcesu, pieniędzy i spełniania marzeń. Serdecznie polecam
  • Odpowiedz
@sredni_szu: #!$%@? no nie widziałem, bo akat w labolatolium AFT zajmujemy się projektem Cybermelin i Cyberkobra, to musiało mnie coś ominąć, muszę koniecznie zobaczyć tego drona
  • Odpowiedz