Wpis z mikrobloga

@LubieKiedy: jak chcesz to Ci UX mogę zaprojektować

Generalnie ja bym to widział tak, posługujmy się ciągle przykładem, że 4 graczy gra w monopoly, nikt już nie jest bankiem.

Telefony łączą się za pomocą jakiejś magii, serwera, bluetooth czy coś (chociaż serwer byłby najlepszy, to pewnie i najdroższy)

1. Wchodzimy do aplikacji i tworzymy nową rozgrywkę, wybieramy liczbę graczy i gotówkę z jaką startują w rozgrywce. I na tym etapie jakiś
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@iErdo: happy pathy juz mamy :)
A teraz ile maja czasu na potwierdzenie, co sie dzieje jak ktos nie zezwoli na przelew.
Jak kogos wywali z gry, albo sobie pojdzie.
Wiele pytan ;)
Wiem ze do ogarniecia, ale warto pomyslec o tym zanin pojdzie to do przodu
@zuligarson: może to też byłoby do ustawienia z poziomu tworzenia rozgrywki :D Że gracz wybierałby jaka jest czas na zaakceptowanie innych graczy, i co się dzieje, gdy któryś z graczy nie zaakceptuje (można wybrać, że jak nie da żadnej odpowiedzi po np. 15 sekundach to z automatu zostanie uznany jako odrzucony lub zaakceptowany, jak już sobie gracze na początku wybiorą)

A jeśli na łatwiznę, to 20 sekund, i jak ktoś nie
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@iErdo: jezeli zaplanujesz przed pisaniem apki takie rzeczy to dodatkowa godzina dwie roboty. Ale jezeli pozniej chcesz takie rzeczy dokladac to mozliwe ze zajmie to nawet i tydzien ;)
@zuligarson teraz ogarnąłem że ty to nie @LubieKiedy, czy to też ty, czy się znacie czy co? xd

Ja nie jestem w stanie niestety powiedzieć bo na programowaniu się nie znam co kiedy i jak lepiej zrobić ;P
Do moich celów wystarczyłoby, gdyby po 20 sekundach brak reakcji gracza był traktowany jako akcept, ale jak robić to chyba już tak lepiej, tak by mi się wydawało ;P