Wpis z mikrobloga

@krystekize: Co Ty porównujesz w ogole. Nie, nie bylo super i dlatego DAS został zbanowany na nastepny sezon. Nie mogli tego zabronic od razu bo system byl w pełni legalny, a zeby zmienic przepisy w trakcie sezonu trzeba zgody wszystkich zespołów. A sprawa ze skrzydłami jest taka ze jest to nielegalne bo przepisy wyraźnie mówią ze skrzydła nie mogą sie wyginać ponad limit i po to sa testy na wyginanie skrzydeł
@Tasde: co? Nie rozumiesz prostej rzeczy ze przepisy mówia jasno ze skrzydło nie moze sie wyginać. Testy sa po to zeby to sprawdzać, jednak teamy nauczyly sie tych testow i robią skrzydła takie ze przechodza testy ale jednak sie wyginają czyli łamią przepisy. Wiec wniosek jest jeden, trzeba poprawić testy. Co tu jest trudnego do zrozumienia XD
A Ty tu #!$%@? o jakichs płaczach i teoriach spiskowych XD
@krystekize: No ale przeciez tak nie bylo, co wytłumaczylem w pierwszym komentarzu. DAS po prostu byl legalny, FIA nie mogla z tym zrobic nic choćby chciała najbardziej jak tylko moze. Do zmiany przepisow potrzeba zgody wszystkich teamow włacznie z Mercedesem. Jedyne co FIA mogla zrobic to zmienic przepisy na nastepny sezon co uczynilo DAS nielegalnym.
@SpliTF1: Ale o czym ty gadasz? Elementy zawsze będą pracować, zawsze będą się uginać, nawet w Mercedesie się ugina. Nie ma przepisy który zakazuje jakiegokolwiek wygięcia, są przepisy określające poziom ugięcia na podstawie testu obciążeniowego, jeżeli element przeszedł test to jest w pełni legalny, gdyby był nielegalny to by od razu wlepili kary a nie czekali kilka tygodni na wprowadzenie zmian w przepisach - bo oni to właśnie zrobili, zwiększyli obciążenie
@Tasde: A ktoś oprotestował przednie skrzydło Mercedesa? Czy na razie tylko Red Bull gada? W 2019 roku KOCHANY I SPRAWIEDLIWY RED BULL KTÓRY NIKOGO NIE OSKARŻA I NIE OPROTESTOWUJE ŻADNYCH ROZWIĄZAŃ DAJĄCYCH PRZEWAGĘ oczywiście przypadkowo oprotestował silnik Ferrari który też przechodził wszystkie testy, a nagle po zmianie podczas GP USA przestali być tacy szybcy i co powiedział pan Verstappen?

https://sport.radiozet.pl/Formula-1/Ferrari-oskarzone-o-oszustwo.-Max-Verstappen-oskarza-rywali
https://www.motorsport.com/f1/news/max-verstappen-accused-ferrari-cheating/4593358/

Każdy zespół będzie starał się #!$%@?ć rywali, nie martw się.
Pobierz
źródło: comment_1622811297kSyEn7QQcbVj37A1JdxvVw.jpg
@Tasde: Przepisy mówia jasno "Article 3.8 of the Technical Regulations dictate that all components influencing a car’s aerodynamic performance – such as front and rear wings – must be “rigidly secured to the entirely sprung part of the car” and “remain immobile in relation to the sprung part of the car”.
I dokladnie ten przepis te skrzydła łamią i są nielegalne. Testy są po to zeby te komponenty sprawdzać. I testy
@Tasde: ART. 3.9 In order to ensure that the requirements of Article 3.8 are respected, the FIA reserves the
right to introduce further load/deflection tests on any part of the bodywork which appears to
be (or is suspected of), moving whilst the car is in motion. Nikt nie zmienił przepisów, oni tylko wykorzystali zapis, który w tych przepisach już był.