Wpis z mikrobloga

via Android
  • 78
@Flo44LJA Wiadomo, gdzie są pieniądze do wyciągnięcia tam mądra firma je wyciągnie. Najzabawniejsze jest to, że niektórzy myślą, że to wspieranie to z dobrego serduszka zarządu xD
  • Odpowiedz
via Android
  • 5
@rybsonk To oznacza, że ludzie, który wiedzą jak wyciągnąć kasę z portfela innych osób są bogaci. I nie ważne czy to gej czy lesbijka czy normalna osoba ¯_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
To oznacza, że ludzie, który wiedzą jak wyciągnąć kasę z portfela innych osób są bogaci. I nie ważne czy to gej czy lesbijka czy normalna osoba


@Fako: w takim razie dlaczego akurat tęcza a nie coś o żołnierzach wyklętych?
  • Odpowiedz
@Fako: to fakt, temat wyklętych już nie jest modny. Ale nawet gdy był, to jednak firmy się nim nie reklamowały. A na zachodzie firmy od lat zmieniają logo na tęczowe. Czyli LGBT i lewica jest bogatsza?
  • Odpowiedz
via Android
  • 3
@rybsonk Akurat kilka firm się na tym wybiło, chociażby Surge Polonia. Tylko grupa docelowa jak łatwo zauważyć nie była zbyt szeroka. No i jednak dotyczy tylko Polski.

A na zachodzie firmy od lat zmieniają logo na tęczowe. Czyli LGBT i lewica jest bogatsza?


Nie twierdzę, że wśród osób związanych z lewicą nie ma osób bogatych, i są tacy nawet wśród polityków np. Czarzasty, Palikot, Miller nie wspominając już o zagranicznych. O zarządach
Fako - @rybsonk Akurat kilka firm się na tym wybiło, chociażby Surge Polonia. Tylko g...

źródło: comment_1622653338tkRBL4B0AgM1pw7MRr7slv.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@Fako: Wszyscy wiedzą, że to głównie dla pieniędzy i dobrego wizerunku, tylko konfiarze co roku udają tych bystrych co wiedzą o co w tym wszystkim chodzi xD Firma sobie zarobi, a ludzie jakieś tęczowe gadżety pokupują i wszyscy są zadowoleni, to jest win-win ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@rybsonk: Nie, po prostu temat żołnierzy niezłomnych jest regionalny, Niemiec nie zrozumiałby znaczka polski walczącej a stosowanie regionalnych akcji jest mało opłacalne. Zresztą zobacz kto jest odbiorcą wszelkich produktów związanych tematycznie z żołnierzami wyklętymi, ano główną grupą są niestety tzw. Sebixy. Seby nie stać na nowe BMW. No i ile osób w Polsce nosi rzeczy związane z żołnierzami niezłomnymi?? Milion?? To i tak mało w porównaniu do osób homoseksualnych, bo tych
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@rybsonk Bo po prostu nie było takiej potrzeby. Lepiej mieć chyba większy rynek niż celować w konkretną grupę. Obecnie ten trend na fali "poprawności politycznej" zmienił i warto czasami uderzyć z produktem do bardziej spolaryzowanej grupy. Popatrz, na początku BLM też przyciągało uwagę wielu osób, dużo się o tym mówiło, pisało i wiele osób zyskało na popieraniu ich a teraz jakoś wszytko ucichło. Podobnie z ST, były maseczki, koszulki, gadżety teraz jakoś
  • Odpowiedz