Wpis z mikrobloga

@Gdziejestkangur33: to akurat nie wymaga udowadniania bo w 90% przypadkow liniowy czy pol otwarty level dizajn jest lepszy niz openworld ktory przewaznie nie ma zadnego dizajnu lol. open world to w zasadzie ulatwienie - jakas tam mapa, otwarta wiec jeden #!$%@? jesli chodzi o prowadzenie gracza, #!$%@? ikonkami do sprawdzenia i gotowe. przed era open worldow gry faktycznie mialy cos co mozna bylo nazwac level dizajnem - wszystkie fpp, tpp etc.
@hekktik: No niekoniecznie w Skyrim widać, że mapa jest mega dobrze zaprojektowana, teraz jak gram w Biomutanta to też widać, że mapa jest bardzo oryginalna i nie jest to randomowy placek jak w innych tego typu produkcjach. Też jestem ciekawy jak sobie poradzi Elden Ring pod tym kątem :)
@hekktik: Morrowind mi się też mega podobał, ale to był jeden z pierwszych open worldów z wykokszoną grafiką 3D, więc trochę tutaj już zaburza widzenie sentyment niestety. Ja do open worldów też podchodzę sceptycznie, ale myślę, że twórcy z czasem i tutaj zrobią postępy, a przynajmniej mam taką nadzieję :/
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Gdziejestkangur33: Dark Souls 3 pomimo linowego świata wydawał się ogromny - brak mapy, powolna progresja (inaczej You Died), chęć przeczesania każdego kąta & sekrety. Bloodborne na NG+ skończyłem w niecałe 3 godziny (rush po platynę), za pierwszym przejściem to były dziesiątki godzin!
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Gdziejestkangur33: otóż to, po przejściu 2-3 razy, gdy wiedziałeś już co z czym i jak, gra wydawała się krótka i prosta. Na przykład z dobrą postacią w DS3 można walić od razu przez "tancerkę" i gra automatycznie się skraca o 70%. Z niecierpliwością czekam na open world w Elden Ring według Miyazakiego ( ͡º ͜ʖ͡º)
@Majki992: To jest duża zagadka czy podejdą w Elden Ring w standardowy sposób do open world czy mają jakąś na to własną koncepcję. Oczywiście liczę na to drugie, fajnie jakby ktoś wywrócił do góry nogami projektowanie open worldów, tak jak Rockstar pokazał w RDR, że można to wynieść na inny poziom :)