Wpis z mikrobloga

http://www.dzienniklodzki.pl/artykul/989881,radni-apeluja-do-prezydent-lodzi-o-wtrzymanie-budowy-trasy-wz,id,t.html

Ile będzie kosztowało nas ewentualne zerwanie kontraktu?

- dla "Gazety" wylicza Grzegorz Nita, dyrektor Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi:

30 mln zł - kara za zerwanie umowy

25 mln zł - zapłata za projekt, który został już zrealizowany

320 mln zł - utrata możliwości dofinansowania

Utrata wiarygodności przy staraniu się o dofinansowanie kolejnych inwestycji w latach 2014-2020

Brawo k---a!

#lodz #l-------a #lewakikombinuja
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Danny10: No ale wał to SLD robi. Na takie wnioski czas był miesiące temu a nie jak inwestycja się zaraz zacznie i grozi to dużymi karami. W ogóle ci łódzcy radni wszyscy to są c---a warci, tylko gierki polityczne, dobro miasta mają w dupie
  • Odpowiedz
@czlapka: bo to polityka w polskim wydaniu, tusk tak samo ma w------e na Polskę i każdy co przy korycie chce się nachapać ile wlezie. Wprowadzono by jakieś konsekwencje za działanie na szkodę (w dużym skrócie) to inaczej by to wyglądało.

Wracając do tematu - zamknięcie Piłsudskiego to s---------o :O. I którędy te tabory by jechały?
  • Odpowiedz
@czlapka: Nie przesadzaj, budowa idzie etapami więc nie zamkną od razu wszystkiego a poza tym jako łodzianin znasz objazdy!

jak się nie buduje jest źle, buduje też sie nie podoba, nie marudzić tylko poczekać!
  • Odpowiedz
@czlapka: Szkoda że trasa górna jeszcze nie jest gotowa bo może trochę odciąży W-Z, a sojusz lewych dyplomów krzyczy wszędzie gdzie można ich usłyszeć bo politycznie nie istnieje, nie sądzę by cokolwiek poważnego zrobili!
  • Odpowiedz