Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Drodzy, mam gorzko-slodki dylemat. Odziedziczylam w spadku po rodzicach spadek. Jestem jeszcze mloda osoba i doroslosc mnie przerasta. Za otrzymany spadek chcialabym dokonac zakupu #nieruchomosci ale jestem tym w kompletnie zielona. Mieszkam w #krakow wiec wlasnie tutaj celowalabym w zakup. Niestety nie mam juz z kim konsultowac tej decyzji. Czy macie jakies wskazowki i dobre rady? Z gory serdecznie dziekuje.

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #60aa26cf4fdc3a000b6c2fb8
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Przekaż darowiznę
  • 5
  • Odpowiedz
Jak wybierzesz sobie jakąś mieszkanie w konkretnej inwestycji, to biuro przeprowadzi cię za rękę przez całą procedurę sprzedaży. Potem pewnie trzeba będzie ogarnąć ekipę remontową, ale są firmy które robią całość "pod klucz" albo wgl można wykupić pakiet wykończenia u dewelopera. Z rynkiem wtórnym sprawia jest dużo bardziej skomplikowana, ale za to można próbować kupić mieszkanie "do wejścia"
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: hej ja zajmuje sie sprzedaza mieszkan z rynku pierwotnego (nowych, od deweloperów) w Krakowie - jakbys chciala pogada i skonsultowac temat, to zapraszam śmiało - zawsze chętnie odpowiem na pytania i podpowiem coś.
Zakup nieruchomosci nie jest taki trudny - ale trzeba miec jakies tam podstawy, jesli nie chcesz korzystac z pomocy posrednika.
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: