Wpis z mikrobloga

#gry #komputery #pytanie #kiciochpyta Czy istnieje jakiś fotel tzw gamingowy wykonany nie z ekologicznej skóry? Jestem zielona w tym temacie,a szukam prezentu dla syna. Może ktoś ma doświadczenie z fotelami w stylu Diablo. Czy szybko się niszczą ? warto kupić za 800,900 zł ?
  • 20
@bllack: raczej standardem w "gamingowych" jest ekoskora. W tych lepszych tak szybko sie nie zuzywa, tzn nie peka. Czesc foteli ma tez poza ta skora inny material na samym siedzisku.

Tak warto kupic taki nieco drozszy, bo te za 300-400 zl to niestety zwykle dosc tandetna i niewygodna chinszczyzna.

@Izanagi013: @Nemayu: jak ktos szuka gamingowego dla nastolatka to raczej markus(ani inny typowo materialowy-biurowy) nie jest tu opcja.
@Aster1981: Jest. Zawsze jest. Gamingowe, nieergonomiczne kubełkowe to jest rak i tego się nie kupuje → to nigdy nie była opcja. Jak kogoś stać to może kupić wypasiony futurystyczny ergonomiczny fotel i powiedzieć synowi, że gamingowy → po prawdzie to taki jest bardziej gamingowy od tego rozreklamowanego szajsu. Jak ma się do wydania 900 zł to się idzie w priorytety → zdrowie czy głupia moda. Wybór jest prosty.
@Nemayu: nie wiem czy doczytales, ale mowa konkretnie o fotelu gamingowym dla nastolatka. Takze owszem, wybor jest oczywisty ;)

I jak rozumiem budzet to maks 1000 zl, moze mniej, wiec wypasione drogie fotele za 5k nie wchodza w gre.
@Aster1981: Pytanie jest o fotel gamingowy, ale to nie znaczy, że nie można wybrać fotela niegamingowego. Fotel gamingowy i niegamingowy pełnią dokładnie tę samą funkcję, są substytutami. Równie dobrze pytanie może być o fotel do grania, a nie wyglądający odpustowo. Proste rzeczy, a się gubisz.
@Nemayu: nieprawda. Mowa o nastolatku. Chce fotel gamingowy i tyle. Wiem cos o tym, mam nastolatki w rodzinie ;) Duzo korzystaja z kamerek, robia jakies streamy etc. I fotel ma byc gamingowy, klawa i mysz i podkladka tez gamingowe.