Wpis z mikrobloga

Jak to jest że uznajecie reklamację, ale naliczacie wtedy 1%? Skoro uznajecie, to czemu nie naliczacie takiej kwoty jak się należy, czyli co najmniej 2-5% jak w przypadku innych zamówień? Wygląda na to że jeśli zamówienie jest na dużą kwotę to schemat wygląda tak:
1. Transakcji nie nalicza
2. Trzeba złożyć reklamację
3. Z trudem i z wielkim ociąganiem uznajecie reklamację, ale dajecie 1%.

Zachowujecie się jak szmaciarze.
#goodie
  • 5
@PolishDoomer: Prawidłowo wykonane transakcje pojawiają się automatycznie na koncie goodie w ciągu 3 dni roboczych.

W przypadku braku pojawienia się transakcji, proces zakupowy z cashback prawdopodobnie nie został prawidłowo przeprowadzony.

Jeśli partner nie odnotował transakcji, to w przypadku reklamacji ma prawo ją odrzucić i my nie mamy już na to wpływu. Partner nie zapłacił nam za Twoją transakcję, natomiast my, w ramach dobrej współpracy naliczyliśmy Ci najmniejszą wartość.