Aktywne Wpisy
Zagadka
josb515 +49
#ciekawostki Cześć. Jestem Koreańczykiem bardzo zainteresowanym Polską. Studiując o Polsce trafiłem na tę stronę. Myślę, że tym, co reprezentuje kraj, jest historia, język i muzyka, ale ja studiuję język i dla historii czytam książkę „Historia Polski” napisaną przez Japończyka. Kiedy jednak szukałam muzyki do słuchania, YouTube polecił mi muzykę Natalii Nykiel... ale to chyba nie mój styl. Trochę ciszej, polska śpiewaczka narodowa! Byłbym wdzięczny, gdybyś mógł polecić muzykę takiego piosenkarza
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
#bekazlibka #antykapitalizm
(╥﹏╥)
"However, Errol’s involvement in a lucrative mining operation and Elon having to pull himself up by his bootstraps are not mutually exclusive. As Vance wrote in his book Elon Musk, “The family owned one of the biggest houses in Pretoria thanks to the success of Errol’s engineering business,” a business that included “large projects such as office buildings, retail complexes, residential subdivisions, and an air force base.” Elon even admitted his father is “brilliant at engineering” despite being an overall “terrible human being.” And in an interview with Errol from 2018, British tabloid Mail on Sunday wrote, “Musk senior was a millionaire before the age of 30.” "
A oranie Drakiiego po raz kolejny debunkując mity które ten kuc powiela to już miód sam w sobie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Drakii: jeżeli ktoś myśli, że szczęście nie jest czynnikiem sukcesu Elona, to nie ma zbytniego pojęcia ani o jego drodze do sukcesu, ani o biznesie w ogóle. Elon był w dobrym miejscu i czasie kiedy biznesy internetowe był warte więcej niż złoto, dzięki czemu miał w ogóle kapitał początkowy. Był kilkukrotnie o krok od bankructwa i jedynie szczęśliwie