Wpis z mikrobloga

#epapierosy
jest jakiś atomizer który nie kosztuje milionów warty uwagi? bateria revenger od vaporesso, aktualnie smok prince t12 siedzi, ale już mnie do białej gorączki doprowadza szczerze mówiąc. Spoko by było gdyby był bardziej pojemny niż 2-3 ml i grzałki w miarę tanie, bo u mnie duży przemiał. palę na przedziale 35-50w więc nie musi mieć grzałek z większym zasięgiem
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Wotofo Profile RDTA, polecam własne grzaleczki, smak ZAJEBISTY bo górna grzałka, jak trochę mniej waty dasz, to może się lać lekko, polecam upychać watę na styk. Polecam z całego serca, naprawdę warto, a cena w np. Vape'n'Roll to 149 zł, moim zdaniem jakościowo i w porównaniu z Kylin M, Kylin może czyścić buty temu parownikowi

@zacky
  • Odpowiedz
@DzikiSledz: a jak to się ma do tego że jestem raczej laikiem? Byłby to koszt atomizera, jakichś narzędzi do kręcenia, wata i druty, no i przede wszystkim nauka kręcenia. Nie wiem czy mi się to opłaca jeśli kupuję grzałkę na miesiąc mniej więcej. Sceptycznie do tego podchodzę, bo znajomy się z tym bawił, i cały czas coś mu nie stykało na drutach, raz jedna pętelka się nie grzała, raz inna,
  • Odpowiedz
@zacky wiem z własnego doświadczenia że siatki meshowe są naprawdę łatwe do wickowania, nie musisz się bawić w kręcenie własnych drutów, kupujesz bawełnę, siarkę i atomizer - cały zestaw jaki potrzebujesz do własnych grzałek, a smak moim zdaniem naprawdę dobrze oddają, przewikowanie trwa maksymalnie do 10 minut, na youtubie polecam zobaczyć poradniki jak się wickuje mesha, to naprawdę proste, a laik jak ty, nauczy się tego w 5 minut.
  • Odpowiedz