Wpis z mikrobloga

@PaulStone: Patrz na to! Moje #viofo działało 3 dni. Pojechałem do Łodzi, gdzieś jeszcze i do Wrocławia i we Wrocławiu było pierwsze piknięcie. Czyli jakieś tysiąc km. Teraz jest standardowo. Piknie raz na jakiś czas albo pika jak #!$%@?. Specjalnie się zatrzymałem, żeby zrobić Ci zrzut ekranu, bo wczoraj i dziś przeszło to ludzkie pojęcie (wczoraj było tak samo, 20 minut szaleństwa). Dla wygody zaznaczyłem tylko te poprawne nagrania. Jedyne co mogę jeszcze zrobić to fizycznie zamontować kamerę bez GPS - niby są jakieś piny, które się dotykają, może one coś przeszkadzają, nie wiem. Software'owe wyłączenie GPS ani przepięcie zasilania do kamery też nie pomaga. Podsumujmy moje historie z A129G-Duo. Duo nie działa. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

1. Wymieniona została cała jednostka przód tył.
Dodatkowo na drugim zestawie sprawdzone zostały:
2. Nowy kabel łączący.
3. Każde możliwe źródło zasilania, włącznie z pominięciem samochodu - powerbank.
4. Kilka kart pamięci, w tym Samsung Endurance Pro dedykowana monitoringowi i Samsung Evo Plus sprzed 2020 roku, który działa u Ciebie.
5. Firmware oficjalny jak i nieoficjalny.
6. GPS on/off - GPS jest z tych poprawionych.
7. Kolejna kamera tylna (trzecia).

Dlaczego kolejna tylna? Bo po odłączeniu tylnej kamery Viofo A129 chodzi jak złoto. Z GPS lub bez, na każdym sofcie, w sumie z każdą kartą pamięci. Po podłączeniu tylnej nie można na niej polegać. Chciałbym polecić A129Duo, ale niestety nie mogę (dw: @modzelem). A bawię się z nią od prawie dwóch lat i najczęściej jeżdżę tylko z przodem, bo tylko na przodzie mogę polegać. #viofo #wideorejestrator #kamerasamochodowa
daox - @PaulStone: Patrz na to! Moje #viofo działało 3 dni. Pojechałem do Łodzi, gdzi...

źródło: comment_1619685364Bavvjiaz1vb4vtTeQQ6zky.jpg

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@daox: Viofo a129 i a129 pro to gnioty które się przegrzewają z gównianym softem. Miałem a129 pro duo wyłączało się zacinało, wymienili mi na a129 duo. Działało do pierwszego lepszego przygrzania słońca.

Najbardziej #!$%@?... support jaki może być viofo polska.

Pewnie karta, wymiana karty to samo
pewnie kabel podeślemy, wymiana kabla
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@daox: no to kurde nie zazdroszczę. Co ci mogę z kolejnego doświadczenia napisać: ostatnio miałem przegląd auta, żeby się nie dokumentował i nie stresował pana diagnostę zawsze odpinam kamerę. U mnie jest zasilanie podłączone do modułu gps i jak szarpałem się z nim żeby odpiąć bo mam kable upięte ze sobą, to oczywiście poruszyłem kablem od kamery tylnej i po przeglądzie jak podłączyłem zasilanie to zaczęła pikać. Objaw taki na
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@airflame: Liczyłem, że Ciebie wywołam, bo nie pamiętałem nicka. :D Mimo moich historii nie mogę się zgodzić, bo A129 działa mi w każdych warunkach bez zająknięcia, o ile nie podpinam do niej tylnej kamery. A przez te 2 lata bywało naprawdę gorąco! Być może te A129 robili na słabych częściach i co egzemplarz to historia? A119v2/3 działają u mnie i w rodzinie bez żadnych przygód. To co dotknęło mnie i
  • Odpowiedz
@daox: Może miałem jakąś wcześniejszą wersję bo kupiłem a 129 pro duo od razu jak ją wypuścili wcześniej miałem a119 v3. Ogólnie reasumując nigdy więcej produktów viofo.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
tam są 3 kamery, może z tych dwóch dodatkowych chociaż jedna będzie działać xD

@PaulStone: Wygrałeś. XD

Próbowałem usztywniać połączenie już wcześniej, coś tam dokładałem tak, że nie było szansy na jakikolwiek luz. Trudno, będę miał tylko przód. Poczekam aż ktoś jeszcze zaproponuje sprzęt na kondensatorach. Ciekawostka - z tego co się zorientowałem podczas nagrywek parkingowych niczego nie przerywa.

@airflame: A na A119v3 też narzekałeś?
  • Odpowiedz
@daox: Ogólnie to viofo powinno zrobić jakiś changelog w tej gówno kamerze bo tam co chwila mi coś pikało wyłączało się i zawieszało chodzi o a129 pro duo. A129 duo się wyłączało z przegrzania. A a119 v3 pewnie jeszcze do dziś działa u kolesia co ją odkupił.
  • Odpowiedz
@PaulStone: No ja miałem A129-G PRO i chyba z 3 miesiące się z nią bawiłem w ciuciubabkę jak i z viofo supportem. Wymienili na A129-G DUO która się wyłączała więc powiedziałem że chcę zwrot kasy bo wykryłem to w przeciągu 14 dni.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@PaulStone: U mnie wszystko dotyczy po prostu A129G Duo, gdzie G to nic innego jak dołączony GPS. IR to wersja dla złotów, a na Pro czy Plusy (jest A129 Plus?) nie miałem już siły. W sumie za 480 ziko mam sprzęt, który nagrywa 60fps, ma wifi, mogę powiedzieć, że jestem zadowolony. XD

PS Nie chce ktoś kupić tylnej kamery? Tak na przykład 2 szt.?
  • Odpowiedz