Wpis z mikrobloga

@reakwon: mylę? haha właściciel mówił, że na śniegu katastrofa, cały czas się ślizga ale na suchym i mokrym podobno nie ma problemów :D ( na xdrive ) bo z tył napędem to dupe wyrywa przy byle wciśnięciu gazu :DD
  • Odpowiedz
@prdarknez: Pierwsze co się 'rzuca w oczy' a w zasadzie to uszy, jak mówisz 'nie wiem - nie znam się'. Jeżeli już tworzysz kanał o takiej tematyce to staraj się go wysycić do cna, przy okazji nie mówiąc, że się nie znasz. Bądź profesjonalistą! A jeżeli nim nie jesteś, to zrób wszystko, żeby inni tak myśleli. Good job! Nie zniechęcaj się! :)
  • Odpowiedz
@Alexxander: to byl sarkazm hahah ale nie bylem wtedy pewny czy 306 czy 309 km bazowo bo nastepna generacja ma silnik 3.0 309 a ta generacja ktora nagralem ma 3.0 306 hahaha chcialbym mowic duzo wiecej profesjonalnych rzeczy ale musialbym sie nauczyc jak to wszystko pozniej zmiescic czasowo zeby filmy nie trawaly 30min a zeby sie wybic nie moge robic za dlugich filmow takze trzeba sie zdecydowac czy profesjonalizm czy rozrywka,
  • Odpowiedz
@reakwon: moze normalnie leci bokiem ALE! tutaj sa opony 255mm wiec na takiej szerokosci to jest przyczepnosc spora :DDD sam u siebie mam 245mm a tyl naped i bokiem sie lata z latwoscia w deszcz ale nasuchym przy duzych obrotach hahah
  • Odpowiedz
@prdarknez: Wiec nie do końca, e92 miało n54 i później n55, jedno i drugie 306pk. Następca e90/e91 było f30/f31 które tez miało n55 306pk, a następca e92/e93 było f32/f33, tez z n55 306pk
  • Odpowiedz