Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Kończy mi się w maju roczna gwarancja. Kiedyś mi diler podpowiedział żeby przed końcem zgłosić awarię i wymienią na nowy. Co mam zrobić? Złamać grzałkę?
#iqos
  • 4
@kamdz: tbh to wystarczy podejść do stoiska i powiedzieć, że nie urządzenie nie grzeje jak wcześniej i zdaje Ci się że jest popsute, przynajmniej ja tak słyszałem że normalnie wymieniają na miejscu wtedy
to wystarczy podejść do stoiska i powiedzieć, że nie urządzenie nie grzeje jak wcześniej i zdaje Ci się że jest popsute, przynajmniej ja tak słyszałem że normalnie wymieniają na miejscu wtedy


@RudyLis: @kamdz:
Nie rób tak. Jak podejdziesz do stoiska to sprawdzą i stwierdzą że działa.
Dzwoń na infolinie i zamów darmowego kuriera. On tylko odbiera stary nic nie sprawdzając i daje nowego.