Wpis z mikrobloga

Dziś zostałem sprowadzony na ziemię.
Pojechałem do znajomego aby się z nim pościgać no i...
Ale nawiązując do wczorajszego wpisu. Rozebrałem mój gaźnik i zmniejszyłem poziom paliwa w komorze pływaka oraz zmniejszyłem dawkę bęzyny.
Motorower na dłuższym postoju sprawia wrażenie że się nie zalewa. Czyli plus.
A minus jest taki że muszę wymienić łożyska w tylnym kole bo te dostały luz.
Jednak nie o tym chciałem.
Pojechałem moim starym motorowerem 2T do znajomego aby spróbować sił
w wyścigu z jego MZ ETZ 251 (250cm3 21KM 27Nm) przejechane miał od nowości cylindra i tłoka 20 tys km.
Wagowo byliśmy na podobnym poziomie bo ja jestem cięższy i miałem dodatkową benzynę.
Start lotny z pierwszego biegu na obrotach minimalnych aby wykluczyć brak umiejętności startu z zatrzymania.
odbyliśmy 2 wyścigi.
Wygrywałem tylko na pierwszym moim biegu do puki etz nie weszła powyżej 7 tys obr/min.
DO 80km/h przewaga MZ wynosiła około 20m a potem to już lawinowo rosła aż do mojej prędkości maksymalnej która nie przekracza 100km/h.
Jednym słowem #!$%@?.
Znacie kogoś kto ma ETZ 150 z tymi chyba mam szanse.
#motocykle
  • 6
@mpetrumnigrum Kiedyś nie miałem prawa jazdy kat. A, także zmiana była tylko po to by jeździć na kategorii B. A że robiłem to w pełni legalnie czyli przez rzeczoznawcę itp. to cylinder do zdjęć musiał być 125.