Wpis z mikrobloga

@ChickenDriver: no niby duże, ale w dzisiejszych czasach i silnikach wykastrowanych softem dość powszechne.
A z tego co kojarze to 100 i 150 hp przy 1.4T to jest ten sam silnik. Więc jako "bazę" przy remapie masz w praktycę te 150 hp.

Mam jeden taki dziadkowóz w domu, auto też już nie takie młode bo 2012 czy coś takiego gdzie przy remapie z 80hp robi się jakoś 145.

U Kiviego też
@ChickenDriver: chyba otwarcia przepustnicy, ale tak - kojarze ;)
Ja myślałem długo nad Focusem z Ecoboostem, tam chyba 1.6 150 i 182 hp to były identyczne silniki. Z tym że tam jest różnica tylko 32 hp uciętych softem.

Natomiast takie 1.4T 100hp to z daleka już pachnie jakimś przekrętem :)
@KeepCalm: nie, zamknięcia
w 60-konnej wersji po prostu przy pełnym wciśnięciu gazu przepustnica otwiera się w bodajże 70%, i to jest jedyna różnica między tą wersją a 1.0/75 km
@KeepCalm: mialem okazje ostatnio pojezdzic nowym focusem w stline 1.5 ecoboost, ze swiatel jak mu #!$%@? to naprawde zbieral sie fajnie, mega dobrze reaguje na gaz, praktycznie brak turbolaga + ciagnie do samego konca. Bylem zdziwiony, jak muskając gaz naprawde rwie się do przodu, no po prostu szok, dawno nie widzialem tak responsywnego turbo benzyniaka. Mysle, ze tam jednym modem mozna spokojnie 200hp łapać i to juz bedzie naprawde spoczko jezdzilo.