Wpis z mikrobloga

Mieliście może tak, że mimo wpisania kodu promocyjnego (który przyszedł na maila, 3x50%, max zniżka 25 PLN) i zrobienia zamówienia na 58 PLN z dostawą (33 PLN po obniżce wyszło) i tak pociągnęło finalnie wam więcej?

Jak zamawiałem to wszędzie na zielono, że zniżka -25,00 PLN itd. Nawet na stronie banku potwierdzając SMSem transakcję 33,00 PLN wyszło i tyle pobrało. I nagle po 3h od zamówienia patrzę a tam kolejna -25 pln blokada się pojawia :O

Oni mają jakiś dział reklamacji? Napisałem na fb ale nic nie odpowiadają.

Dla mnie to jawne oszustwo i wał porównywalny z tym, jakbym zapłacił powiedzmy 50 zł w pizzerii za obiad, następnie poszedł do kibla przed wyjściem a babka #!$%@?łaby mi z portfela jeszcze 25 zl extra ()

#ubereats
  • 8
  • Odpowiedz
@Jalioza: Nie. W apce masz pomoc. A na przyszlosc do glovo, ubereats korzystaj z wirtualnych kart. Wtedy nie ma opcji ze stracisz 25zł bo na karcie by zostalo już 0. Wolaj jak sie rozwinie akcja. Ostatecznie jak coś zostaje ci chargeback
  • Odpowiedz
@mateos11: Odpisał bot

Cześć xxx, sprawdziliśmy informacje dotyczące Twojego zamówienia z których wynika, że nie został do niego dodany żaden kod promocyjny.

Kody promocyjne można dodawać do konta na dwa sposoby:
1. W zakładce 'Promocje', dostępnej w głównym menu w aplikacji Uber Eats.
2. Na ekranie zatwierdzania zamówienia, pod listą pozycji w koszyku.

Kabaret
  • Odpowiedz
@mateos11: Dym zakończony sukcesem, Uber Eats zwrócił 25 PLN ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Po pięciu pod rząd odpowiedziach od bota w stylu "Nie dodano kodu, zwrot niemożliwy, ma Pan dalej kody - proszę korzystać!" na mój tekst :

"nie odpowiedzieliście jeszcze na jedno geniusze. Jakim cudem miałem obciążenie na 33 zł za to zamówienie. Pozostawmy kwestie niewbicia kodu i że nie widać tego w Waszym systemie. Czy
  • Odpowiedz
@Jalioza: No to git Mireczku. Ale 25zł na konto bankowe czy na uber w postacj zniżki?
W ogóle to jakim prawem sobie drugi raz obciążyli Twoją kartę i jakim cudem ominęli zabezpieczenie 3 d secure czyli kod z smsa ktory powinieneś dostać? xD Jak mowie, do takich apek tylko karty wirtualne przedpłacone na dokladnie taką kwote na którą chcesz zamówić.

Glovo i ich support ponoć ten sam syf.
  • Odpowiedz
@Jalioza: To spoko, bo Glovo w życiu by nie oddało na konto tylko dało lipny kod zniżkowy na następne zamówienie :) widać trzeba męczyć bota do skutku to coś sie załatwi xD
  • Odpowiedz