Aktywne Wpisy
![przecietny_facet](https://wykop.pl/cdn/c3397992/przecietny_facet_MfMKXIaice,q60.jpg)
przecietny_facet +98
Mój sąsiad zadzwonił po policję bo śmiałem wejść do windy z psem bez smyczy i kaganca xD Mój pies pomimo groźnego wyglądu jest największym słodziakiem na świecie ale do tego troglodyty nic nie docierało. #psy #nieruchomosci #sasiedzi
![przecietny_facet - Mój sąsiad zadzwonił po policję bo śmiałem wejść do windy z psem b...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/eee0bf435dbdc9c01e197e80e15c01b5a4ae71da355fa39608de6bf8adb07592,w150.jpg)
źródło: IMG_3474
Pobierz![drobne_na_taryfe](https://wykop.pl/cdn/c0834752/55021a2a8ad77cdedadb1a8d1cc72176ccf6e36825db1e77ec7f642639a63b5d,q60.gif)
drobne_na_taryfe +1108
Mam na parterze bloku takie ekskluziw prywatne przedszkole i kisnę zawsze z imion tych dzieciaków. Nie dość, że są Liam, Mia, Malika, Ruben, Nikolina, Andrea, Chloe (wymawiane tak, jak się pisze) to gurwa biega pośród nich mały, czarny jak smoła Bartek. xD
Jak zamawiałem to wszędzie na zielono, że zniżka -25,00 PLN itd. Nawet na stronie banku potwierdzając SMSem transakcję 33,00 PLN wyszło i tyle pobrało. I nagle po 3h od zamówienia patrzę a tam kolejna -25 pln blokada się pojawia :O
Oni mają jakiś dział reklamacji? Napisałem na fb ale nic nie odpowiadają.
Dla mnie to jawne oszustwo i wał porównywalny z tym, jakbym zapłacił powiedzmy 50 zł w pizzerii za obiad, następnie poszedł do kibla przed wyjściem a babka #!$%@?łaby mi z portfela jeszcze 25 zl extra (╥﹏╥)
#ubereats
Cześć xxx, sprawdziliśmy informacje dotyczące Twojego zamówienia z których wynika, że nie został do niego dodany żaden kod promocyjny.
Kody promocyjne można dodawać do konta na dwa sposoby:
1. W zakładce 'Promocje', dostępnej w głównym menu w aplikacji Uber Eats.
2. Na ekranie zatwierdzania zamówienia, pod listą pozycji w koszyku.
Kabaret
Serio tam żadnego konsultanta online nie mają? Żenada
Po pięciu pod rząd odpowiedziach od bota w stylu "Nie dodano kodu, zwrot niemożliwy, ma Pan dalej kody - proszę korzystać!" na mój tekst :
"nie odpowiedzieliście jeszcze na jedno geniusze. Jakim cudem miałem obciążenie na 33 zł za to zamówienie. Pozostawmy kwestie niewbicia kodu i że nie widać tego w Waszym systemie. Czy
W ogóle to jakim prawem sobie drugi raz obciążyli Twoją kartę i jakim cudem ominęli zabezpieczenie 3 d secure czyli kod z smsa ktory powinieneś dostać? xD Jak mowie, do takich apek tylko karty wirtualne przedpłacone na dokladnie taką kwote na którą chcesz zamówić.
Glovo i ich support ponoć ten sam syf.