Aktywne Wpisy
RudyZibi +428
W sumie policzmy murzynow na euro (mulatów pokroju musiali, bellinghama itd też liczę)
Niemcy 5
Hiszpania 2
Anglia 10
Polska 0 (hurra husaria)
Turcja 0
Belgia 9
Szkocja 1
Włochy 1
Dania 3
Francja 19
Gruzja 0
Rumunia 0
Węgry 1 (szczerze się zdziwiłem)
Albania 0
Serbia 0
Austria 2
Czechy 1
Ukraina 0
Szwajcaria 8
Chorwacja 0
Słowenia 0
Holandia 16
Portugalia 4
Słowacja 0
Obecnie kadry drużyn wynoszą po 26
Niemcy 5
Hiszpania 2
Anglia 10
Polska 0 (hurra husaria)
Turcja 0
Belgia 9
Szkocja 1
Włochy 1
Dania 3
Francja 19
Gruzja 0
Rumunia 0
Węgry 1 (szczerze się zdziwiłem)
Albania 0
Serbia 0
Austria 2
Czechy 1
Ukraina 0
Szwajcaria 8
Chorwacja 0
Słowenia 0
Holandia 16
Portugalia 4
Słowacja 0
Obecnie kadry drużyn wynoszą po 26
koala667 +385
Białystok, kręcą się grupkami po mieście w godzinach pracy. Nie wyglądają na dostawców jedzenia czy studentów.
#imigranci #bialystok #polska #bekazlewactwa #4konserwy
#imigranci #bialystok #polska #bekazlewactwa #4konserwy
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Instalacja gry San Andreas z Patchami
1) GTA San Andreas 1.0 (do wersji Steam idzie wgrać Downgrader, by m.in przywrócić wszystkie dostępne utwory) (+ Crack by problemów nie było z instalacją patchów i modów)
2) Silent Patch - niwelujący problemy związane z za wysokim FPS, dostosowane do 60 FPS
3) Widescreen Fix - do grania w 16:9, bez rozciągnięć interfejsu (+ Widescreen Frontend)
4) Windowed Mod - aby gra chodziła w 72 FPS gdy włączymy połowiczny VSync przez ustawienia nVidia na ekranach 144 Hz, lub odpowiednio blokowanie klatek w programie RTSS (na ekranach 165 Hz poleciłbym grać w 55 FPS, lub zmiejszyć częstotliwość odświeżania monitora do 120 Hz, by przyblokować klatkarz do 60 FPS)
5) SA Blur - wyłącza kiepski blur przy wysokich prędkościach podczas jazdy
6) SkyGFX - filtry PC/Xbox, czyli plik skygfx2.ini trzeba skopiować, a skygfx1.ini można wymazać, skygfx1 zawiera filtry Playstation 2 - dodaje kilka drobnych efektów graficznych - ale można mieszać dowoli, np. ustawić reflektujące auta do filtrów PC, ale nie pasowałoby to do otaczającego świata)
7) PS2 Vehicles - uzupełnienie SkyGFX, by pewien problem z przezroczystością zniknął.
8) Project 2dfx - zwiększa zasięg rysowania i dodaje kilka efektów. Niektóre efekty można wyłączyć, jeśli macie wolniejszy sprzęt, lub zmniejszyć zasięg rysowania
9) w ustawieniach nVidia/AMD poza grą polecam ustawić wygładzanie krawędzi, np. FXAA lub MSAA x8, oraz filtrowanie anizotropowe x16 - to ostatnie bardzo mało wpływa na wydajność, a niweluje czarne ulice na horyzoncie w San Fierro.
Bo z wersją streamową jest trochę więcej kombinowania, jak downgrade. potem te pliki tych modów można wklejać do głównego folderu z grą, gdzie znajduje się gta_sa.exe
Kolejno to spolszczenie np. stąd
a potem pobierać patche i mody z podpunktu 2), 3), itd. , rozpakować zawartość do katalogu z grą.
Powinna działać mysz.
Silent's ASI Loader z samego dołu.
Przed punktem 2), lub obojętne po jakim punkcie.
Będę musiał zaktualizować listę :D
I ważny podpunkt 9 z góry. Jeśli chcecie kolory PC, usuńcie plik skygfx1.ini, bo filtry PC znajdują się pod skygfx2.ini.
Sprawdzę za dnia jak nie zapomnę.
Sejwy się tylko różnią kiedy jest albo nie ma Silent Patch. Pozostałe mody raczej nic nie naruszają.