Jadę z iPhone, bom utopił Xiaomi. Start 7 rano przy fest mgle i 6 stopniach. Po pół godziny patrzę, a zostało 30% baterii. Podpinam powerbank, a to dziadostwo ładuje się kilka sekund i przestaje. Ze 20 prób efekt ten sam po czym zaczął pokazywać komunikat "to akcesorium nie jest wspierane". Zostało 20% i myślę, że trzeba cisnąć prosto na Wawę. Po pewnym czasie zaczął ładować. Przez 2h doładowało 6%, ale przynajmniej nie ubywało. Około 9:30 zrobiło się 10 stopni i dziadostwo odżyło. To cudo z Cupertino, które godne jest tylko kalifornijskiego słoneczka... Ludzie mając je przy sobie grzeją je własnym ciałem i nie zauważają jak słaba jest bateria. Na kierownicy roweru jest dramatycznie. Bateria wymieniana na nową i 100% kondycji wg samego iPhone.
Potem kilkudziesięcio-kilometrowa jazda z @theDOG i @krabat bardzo spoko. Pogaduszki o dupie Maryny.
Dzień wielu pierwszych razy: pierwsze zapachy zamulonych rzek, jazdy na zupełnie krótko z koszulką rozpiętą do pępka, pewnie też pierwszej opalenizny i temperatury 20 stopni. Pierwsze robactwo w powietrzu.
Szkoda że nie wiedziałem, że będzie szło tak dobrze, bo bym wystartował odrobinę wcześniej i zrobił 300km. Choć wtedy srajfon mógłby nie wytrzymać porannego załamania.
@Marjano: Pewnie tak, wymieniona bo oryginalna zachowywała się tak samo i liczyłem, że zmiana coś pomoże. W sumie oryginalna zachowywała się gorzej, bo już miała kondycję koło 90% i dramatycznie szybko się rozładowywała nawet na ciepłym. Tutaj na wymienionej nie mam specjalnych uwag co do tempa rozładowywania w "normalnych" temperaturach. Jak jest zimno to jest dramat. Mam też wymienioną na oryginalną w starym SE i jest dokładnie
@metaxy: ta broda taka nieaerodynamiczna :/ mam pytanie co do skarpetek xD czy wyższe mają jakąś przewagę nad zwykłymi stopkami? Ostatnio się nad tym zastanawiałem
@heavelock: Mogę Ci wyczerpująco opisać rower, z tym, że jeśli chcesz kupić nowy, to obecny model ma kilka ficzerów, których mój nie ma, czyli z tego co widzę na stronie producenta: -sztywne osi obu kół - w moim z tyłu rama ma mocowanie pod szybkozamykacz, więc do piasty pod oś przelotową są dołożone odpowiednie end capy pod QR. - większa integracja, czyli mocowanie sztycy ukryte w ramie, przewody przeprowadzone przez podkładki
@LeslieDancer: Jeśli chodzi o jazdę amatorską, to praktycznych zastosowań wyższych skarpetek nie widzę ( ͡°͜ʖ͡°) Ja akurat miałem wtedy pod ręką tylko zimowe skarpetki z merino, które akurat były na tyle długie, że poprawnie ubrane, żeby się nie rolowały wyglądają jak wyglądają xD
A co do brody, może gdyby rok temu przed Tour de France Marc Hirschi ogolił się na gładko, wygrałby dwa etapy, a
@krabat: Obecnie jeżdżę na xc też od Rose, Count Solo 2 sprzed kilku lat. Troche lekkich traili, trochę szwędania się po krzakach za kwadratami, trochę jazdy po asfaltach. W sumie to całe życie na tego typu rowerze jeździłem, nigdy na szosie, nigdy na typowym enduro/trail. Dlatego zastanawiałem się nad kupnem i przemigrowaniem na dwa rowery - jeden na bardziej asfaltowo/gravelowe i dłuższe przejażdżki, drugi na góry. Dlatego też myślałem nad gravelem
@heavelock: Pro SL to szosa, ale z racji tarcz, zmieści trochę szerszą oponę. Nie ma też żadnych poza standardowych otworów montażowych.
W Backroad, widzę że większość wersji ma napęd 1x11. Miejsce na bardzo szerokie opony, kupę mocowań na torebki i inne takie.
Oczywiście najważniejszego, czyli jak ten gravel jeździ, nie wiem. Obstawiam, że będzie się znacznie lepiej czuł w terenie z racji innej geometrii, ale czy wrzucenie oponek 28 mm zrobi
@heavelock: Jak typowa szosa endurance. Rower jest dosyć długi, więc jest stabilny, szczególnie przy moim ustawieniu mostka - w najwyższej możliwej pozycji.
Wersja ze 105 to raczej optimum dla Pro SL. Względem tego, Backroad na GRX 2x11 ma wygodniejsze w terenie klamki (płytsze wciśnięcie powoduje hamowanie) no i tylna przerzutka ze sprzęgłem lepiej stabilizuje łańcuch. Chociaż tutaj muszę dodać, że przerzutka z najnowszej 105 całkiem dobrze trzyma łańcuch na nierównościach, ale
@krabat: okej! Dzięki za opinię! W takim razie wydaje mi się, że szosy endurance albo generalnie road plusy wrócą do mojego obszaru zainteresowań. Ale to chyba już nie w tym roku, zobaczymy.
Aktywne Wpisy
18+
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Jadę z iPhone, bom utopił Xiaomi. Start 7 rano przy fest mgle i 6 stopniach. Po pół godziny patrzę, a zostało 30% baterii. Podpinam powerbank, a to dziadostwo ładuje się kilka sekund i przestaje. Ze 20 prób efekt ten sam po czym zaczął pokazywać komunikat "to akcesorium nie jest wspierane". Zostało 20% i myślę, że trzeba cisnąć prosto na Wawę. Po pewnym czasie zaczął ładować. Przez 2h doładowało 6%, ale przynajmniej nie ubywało. Około 9:30 zrobiło się 10 stopni i dziadostwo odżyło. To cudo z Cupertino, które godne jest tylko kalifornijskiego słoneczka... Ludzie mając je przy sobie grzeją je własnym ciałem i nie zauważają jak słaba jest bateria. Na kierownicy roweru jest dramatycznie. Bateria wymieniana na nową i 100% kondycji wg samego iPhone.
Potem kilkudziesięcio-kilometrowa jazda z @theDOG i @krabat bardzo spoko. Pogaduszki o dupie Maryny.
Dzień wielu pierwszych razy: pierwsze zapachy zamulonych rzek, jazdy na zupełnie krótko z koszulką rozpiętą do pępka, pewnie też pierwszej opalenizny i temperatury 20 stopni. Pierwsze robactwo w powietrzu.
Szkoda że nie wiedziałem, że będzie szło tak dobrze, bo bym wystartował odrobinę wcześniej i zrobił 300km. Choć wtedy srajfon mógłby nie wytrzymać porannego załamania.
Strava
Total tiles: 43 032
Max cluster: 8979
Max square: 56x56
#rowerowyrownik #kwadraty #100km #200km
Wpis dodany za pomocą tego skryptu
źródło: comment_1617876208tVDq1qah3hQFO8ujaFpeRG.jpg
Pobierz@uysy: Strava?
@uysy: a to nie, nie, tutaj jeszcze nie było, właśnie uzupełniam zaległości.
@Marjano: Pewnie tak, wymieniona bo oryginalna zachowywała się tak samo i liczyłem, że zmiana coś pomoże. W sumie oryginalna zachowywała się gorzej, bo już miała kondycję koło 90% i dramatycznie szybko się rozładowywała nawet na ciepłym. Tutaj na wymienionej nie mam specjalnych uwag co do tempa rozładowywania w "normalnych" temperaturach. Jak jest zimno to jest dramat. Mam też wymienioną na oryginalną w starym SE i jest dokładnie
@LeslieDancer: heh, wszyscy trzej mamy brody, ale mnie akurat nie ma na zdjęciu. Co do skarpetek, to ja mam zwykle niższe, czysta preferencja.
-sztywne osi obu kół - w moim z tyłu rama ma mocowanie pod szybkozamykacz, więc do piasty pod oś przelotową są dołożone odpowiednie end capy pod QR.
- większa integracja, czyli mocowanie sztycy ukryte w ramie, przewody przeprowadzone przez podkładki
Ja akurat miałem wtedy pod ręką tylko zimowe skarpetki z merino, które akurat były na tyle długie, że poprawnie ubrane, żeby się nie rolowały wyglądają jak wyglądają xD
A co do brody, może gdyby rok temu przed Tour de France Marc Hirschi ogolił się na gładko, wygrałby dwa etapy, a
W Backroad, widzę że większość wersji ma napęd 1x11. Miejsce na bardzo szerokie opony, kupę mocowań na torebki i inne takie.
Oczywiście najważniejszego, czyli jak ten gravel jeździ, nie wiem. Obstawiam, że będzie się znacznie lepiej czuł w terenie z racji innej geometrii, ale czy wrzucenie oponek 28 mm zrobi
Wersja ze 105 to raczej optimum dla Pro SL. Względem tego, Backroad na GRX 2x11 ma wygodniejsze w terenie klamki (płytsze wciśnięcie powoduje hamowanie) no i tylna przerzutka ze sprzęgłem lepiej stabilizuje łańcuch. Chociaż tutaj muszę dodać, że przerzutka z najnowszej 105 całkiem dobrze trzyma łańcuch na nierównościach, ale