Wpis z mikrobloga

via Rowerowy Równik Skrypt
  • 59
93 901 + 283 = 94 184

iPhone to szajs, poza tym świetny dzień


Jadę z iPhone, bom utopił Xiaomi. Start 7 rano przy fest mgle i 6 stopniach. Po pół godziny patrzę, a zostało 30% baterii. Podpinam powerbank, a to dziadostwo ładuje się kilka sekund i przestaje. Ze 20 prób efekt ten sam po czym zaczął pokazywać komunikat "to akcesorium nie jest wspierane". Zostało 20% i myślę, że trzeba cisnąć prosto na Wawę. Po pewnym czasie zaczął ładować. Przez 2h doładowało 6%, ale przynajmniej nie ubywało. Około 9:30 zrobiło się 10 stopni i dziadostwo odżyło. To cudo z Cupertino, które godne jest tylko kalifornijskiego słoneczka... Ludzie mając je przy sobie grzeją je własnym ciałem i nie zauważają jak słaba jest bateria. Na kierownicy roweru jest dramatycznie. Bateria wymieniana na nową i 100% kondycji wg samego iPhone.

Potem kilkudziesięcio-kilometrowa jazda z @theDOG i @krabat bardzo spoko. Pogaduszki o dupie Maryny.

Dzień wielu pierwszych razy: pierwsze zapachy zamulonych rzek, jazdy na zupełnie krótko z koszulką rozpiętą do pępka, pewnie też pierwszej opalenizny i temperatury 20 stopni. Pierwsze robactwo w powietrzu.

Szkoda że nie wiedziałem, że będzie szło tak dobrze, bo bym wystartował odrobinę wcześniej i zrobił 300km. Choć wtedy srajfon mógłby nie wytrzymać porannego załamania.

Strava

Total tiles: 43 032
Max cluster: 8979
Max square: 56x56

#rowerowyrownik #kwadraty #100km #200km

Wpis dodany za pomocą tego skryptu
metaxy - 93 901 + 283 = 94 184

 iPhone to szajs, poza tym świetny dzień

Jadę z i...

źródło: comment_1617876208tVDq1qah3hQFO8ujaFpeRG.jpg

Pobierz
  • 19
  • Odpowiedz
Całkiem możliwe, aczkolwiek mam wrażenie, że tutaj :D.


@uysy: a to nie, nie, tutaj jeszcze nie było, właśnie uzupełniam zaległości.
  • Odpowiedz
A bateria pewnie chinol?


@Marjano: Pewnie tak, wymieniona bo oryginalna zachowywała się tak samo i liczyłem, że zmiana coś pomoże. W sumie oryginalna zachowywała się gorzej, bo już miała kondycję koło 90% i dramatycznie szybko się rozładowywała nawet na ciepłym. Tutaj na wymienionej nie mam specjalnych uwag co do tempa rozładowywania w "normalnych" temperaturach. Jak jest zimno to jest dramat. Mam też wymienioną na oryginalną w starym SE i jest dokładnie
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@metaxy: ta broda taka nieaerodynamiczna :/ mam pytanie co do skarpetek xD czy wyższe mają jakąś przewagę nad zwykłymi stopkami? Ostatnio się nad tym zastanawiałem
  • Odpowiedz
ta broda taka nieaerodynamiczna


@LeslieDancer: heh, wszyscy trzej mamy brody, ale mnie akurat nie ma na zdjęciu. Co do skarpetek, to ja mam zwykle niższe, czysta preferencja.
  • Odpowiedz
@heavelock: Mogę Ci wyczerpująco opisać rower, z tym, że jeśli chcesz kupić nowy, to obecny model ma kilka ficzerów, których mój nie ma, czyli z tego co widzę na stronie producenta:
-sztywne osi obu kół - w moim z tyłu rama ma mocowanie pod szybkozamykacz, więc do piasty pod oś przelotową są dołożone odpowiednie end capy pod QR.
- większa integracja, czyli mocowanie sztycy ukryte w ramie, przewody przeprowadzone przez podkładki
  • Odpowiedz
@LeslieDancer: Jeśli chodzi o jazdę amatorską, to praktycznych zastosowań wyższych skarpetek nie widzę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ja akurat miałem wtedy pod ręką tylko zimowe skarpetki z merino, które akurat były na tyle długie, że poprawnie ubrane, żeby się nie rolowały wyglądają jak wyglądają xD

A co do brody, może gdyby rok temu przed Tour de France Marc Hirschi ogolił się na gładko, wygrałby dwa etapy, a
  • Odpowiedz
@krabat: Obecnie jeżdżę na xc też od Rose, Count Solo 2 sprzed kilku lat. Troche lekkich traili, trochę szwędania się po krzakach za kwadratami, trochę jazdy po asfaltach. W sumie to całe życie na tego typu rowerze jeździłem, nigdy na szosie, nigdy na typowym enduro/trail. Dlatego zastanawiałem się nad kupnem i przemigrowaniem na dwa rowery - jeden na bardziej asfaltowo/gravelowe i dłuższe przejażdżki, drugi na góry. Dlatego też myślałem nad gravelem
  • Odpowiedz
@heavelock: Pro SL to szosa, ale z racji tarcz, zmieści trochę szerszą oponę. Nie ma też żadnych poza standardowych otworów montażowych.

W Backroad, widzę że większość wersji ma napęd 1x11. Miejsce na bardzo szerokie opony, kupę mocowań na torebki i inne takie.

Oczywiście najważniejszego, czyli jak ten gravel jeździ, nie wiem. Obstawiam, że będzie się znacznie lepiej czuł w terenie z racji innej geometrii, ale czy wrzucenie oponek 28 mm zrobi
  • Odpowiedz
@heavelock: Jak typowa szosa endurance. Rower jest dosyć długi, więc jest stabilny, szczególnie przy moim ustawieniu mostka - w najwyższej możliwej pozycji.

Wersja ze 105 to raczej optimum dla Pro SL. Względem tego, Backroad na GRX 2x11 ma wygodniejsze w terenie klamki (płytsze wciśnięcie powoduje hamowanie) no i tylna przerzutka ze sprzęgłem lepiej stabilizuje łańcuch. Chociaż tutaj muszę dodać, że przerzutka z najnowszej 105 całkiem dobrze trzyma łańcuch na nierównościach, ale
  • Odpowiedz
@krabat: okej! Dzięki za opinię! W takim razie wydaje mi się, że szosy endurance albo generalnie road plusy wrócą do mojego obszaru zainteresowań. Ale to chyba już nie w tym roku, zobaczymy.
  • Odpowiedz