Wpis z mikrobloga

Posiada ktoś Chryslera GF i AMX M4 49 za obligacje i może je porównać? Nadaje się któryś do gry (nie szukam czołgu do zarabiania, skarbonki bez dna tez nie xD), taki ciężar do pogrania. AMXa dużo osób poleca, ale to się nadaje do gry z takim czasem celowania i mobilnością? To już Chrysler ma więcej mocy na tonę.
#wot
  • 12
@Akatrosh chrysler to gruz imo, jak go na 9 tiery wywali to nic nie zrobi, bez golda nie da się tym grać często nawet na 8 tiery. Amx bardzo przyjemny jak go na 8 wywali bo o dziwo ludzie dalej nie wiedzą że w niego w dolną płytę strzelać to tak nie bardzo i można na pałę wyjechać bez żadnych konsekwencji, wystarczy tylko garnek armatą zasłaniać. Na dole jak go wywali to
@Akatrosh: Mam oba. Chrysler to taki amerykański KW-5 - ma #!$%@? dobry pancerz przedni i jest królem sidescrapu, o ile nie tłuczesz się z dziewiątkami i dychami, lub niektórymi ósemkami w trybie "sram goldem we wszystko co się rusza". Mobilność typowo amerykańska, szybko się rozpędza i jest dość zwrotny, ale v-max mocno ograniczony.

Do tego świetna stabilizacja działa, które nie ma imponującej alfy, ale za to nadrabia czasem ładowania.

Piętą achillesową
@mnik1: łoo Panie, mało komu chciało by się tyle pisać, szacunek. Postawie w takim razie na AMXa, lubię często zmieniać pojazdy, którymi gram. Czekanie aż wylosuje mi odpowiednią mapę pod czołg może być upierdliwe, więc coś bardziej uniwersalnego wybiorę.