Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 30
Halko Mireczki, rozkręcam nową wtryskownię, potrzebuję pracowników, jak widać na zdjęciu zespół będzie młody, dynamiczny i dość zróżnicowany.
A tak serio. XD Wpadłem pochwalić się nabytkiem #lego - nie jestem żadnym lego freakiem, ale ten zestawem po prostu musiałem mieć. Edycja limitowana nawiązującą do Lego i ich historii, dostępna wyłącznie w Lego House w Danii - o to wtryskarka Engel, w charakterystycznym dla firmy limonkowyn kolorze. Na identycznych powstają klocki, jedna pokazowa jest nawet wstawiona w wyżej wspomnianym Lego House. Z zawodu jestem ustawiaczem wtryskarek i pracuję z niemalże identycznym sprzętem, dlatego tak zajarałem się tym zestawem. :D Ale jutro po nocce będzie budowane. XD
Z ciekawostek - pokazówka również produkuje czerwone klocki, które niedługo będą pakowane w papierowe torby (stąd brązowe klocki imitujące opakowania). Kot nie jest dołączony do zestawu. W przeciwieństwie do modeli 40450 (Amelie Earhart Tribute) i 30411 (jakieś #!$%@? wie co, bombonierka i ciastko XD).
WhiteRower - Halko Mireczki, rozkręcam nową wtryskownię, potrzebuję pracowników, jak ...

źródło: comment_1617298872tWFXs0N0co1MBDuriaWUFM.jpg

Pobierz
  • 13
@WhiteRower: Widzę, że model cc300. Super sprawa, nie wiedziałem nawet że taki zestaw istnieje. Sam pracuje w takim zawodzie jak ty i chętnie bym sobie taki zestaw sprawił :). Jako ciekawostkę mogę napisać że roboty englowskie 'Epic' zostały stworzone specjalnie właśnie pod produkcję klocków Lego i przy wpisaniu odpowiedniej kombinacji na panelu robota wyświetla się logo Lego :)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@MarcusViking: o proszę, nie wiedziałem. W obecnej pracy mam Engle z robotami epic. W poprzedniej był jeden Viper i dwa całkowicie inne - Wittmana i Sepro. Z jakimi wtryskarkami pracujesz jeszcze? :D
@Krmtzzz pytanie w sumie też do Ciebie, z czym pracujesz?
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0