Fajny ten Orange. Rodzice pierwszy raz od 7 lat zostali namówieni przez jakiegoś telemarketera na zmianę internetu. Umówili się z monterami.
Monter zamontował i chyba coś nie sprawdził, czy w ogóle działa. I cyk 50 zł za usługę montażu.
Monter kazał korzystać z wifi to wcale nie działało, a jak matce powiedziałem, żeby podłączyła kabel, to ciągnęło zawrotne 0,8 mb/s, co nie wystarcza na nic, a miało być 600 mb/s. Przez pół godziny działało jak 30 mb/s, a potem znowu padło.
Matka dzwoniła do Orange, to najpierw ją zlali, za drugim telefonem powiedzieli, że ma sobie sama naprawić, a za trzecim razem powiedzieli, że mogą przysłać kolejnego montera i będzie to kosztować kolejne 50 zł. Dziękuję Pan Orange. XD Teraz zamiast stałego klienta będzie wypowiedzenie na drugi dzień.
@Aryo generalnie 600 powinno hulać jak złoto, generalnie to temat do pomocy technicznej skoro na kablu takie prędkości lipne- napisz na chacie, sprawdzą
@prezes_internetu: Dzwoniliśmy, mama była nawet 2 razy w salonie. Dzisiaj już poleciało wypowiedzenie i wracają do UPC jako "ponownie" nowi klienci będą mieli lepsze warunki niż na starej umowie
Monter zamontował i chyba coś nie sprawdził, czy w ogóle działa. I cyk 50 zł za usługę montażu.
@Aryo: Obecnie nie ma możliwość zamknięcia zalecenia przez służby techniczne jeśli usługa nie funkcjonuje poprawnie. Opłata nie jest za montaż a za tzw. aktywacje.
Monter kazał korzystać z wifi to wcale nie działało, a jak matce powiedziałem, żeby podłączyła kabel, to ciągnęło zawrotne 0,8 mb/s, co nie wystarcza na nic, a miało być 600 mb/s. Przez pół godziny działało jak 30 mb/s, a potem znowu
@NH35: jaki może być problem po stronie urządzenia klienta jak router był od orange. Łącząc się z WiFi Orange z telefonu jak i komputera skutkowały brakiem internetu. Łączenie się kablem też nic nie dawało.
Fajnie jest zwyczajnie stwierdzić że wina klienta. To takie proste
Byłem na wschodzie słońca na śnieżce, piękny to był widok. Muszę to powtórzyć kiedyś. Na zdjęciu moment wschodu słońca. #gory #sniezka #karkonosze #sudety
Monter zamontował i chyba coś nie sprawdził, czy w ogóle działa. I cyk 50 zł za usługę montażu.
Monter kazał korzystać z wifi to wcale nie działało, a jak matce powiedziałem, żeby podłączyła kabel, to ciągnęło zawrotne 0,8 mb/s, co nie wystarcza na nic, a miało być 600 mb/s. Przez pół godziny działało jak 30 mb/s, a potem znowu padło.
Matka dzwoniła do Orange, to najpierw ją zlali, za drugim telefonem powiedzieli, że ma sobie sama naprawić, a za trzecim razem powiedzieli, że mogą przysłać kolejnego montera i będzie to kosztować kolejne 50 zł. Dziękuję Pan Orange. XD Teraz zamiast stałego klienta będzie wypowiedzenie na drugi dzień.
#orange #polska #zalesie
@Aryo: Obecnie nie ma możliwość zamknięcia zalecenia przez służby techniczne jeśli usługa nie funkcjonuje poprawnie. Opłata nie jest za montaż a za tzw. aktywacje.
Fajnie jest zwyczajnie stwierdzić że wina klienta. To takie proste