Wpis z mikrobloga

@Bitbay: podobnie jak moim poprzednicy mam zablokowane konto w Bitbay do wypłat. Probowałem w sobotę 27.03.21 zrealizowac pilny transfer i po tym zablokowano mi konto mimo weryfikacji dwustopniowej. Otrzymałem email przypominający o konieczności weryfikacji źródeł środków na moim koncie. Jest to irytujące, gdyż wcześniej nie otrzymałem żadnej informacji z bitbay o potrzebie takiej weryfikacji, a tu nagle "przypomnienie". Posiadam weryfikację dwustopniową. W niedzielę 28.03.21 przesłałem stosowne oświadczenie dotyczące źródeł pochodzenia środków i mam czekać średnio 96 h na odpowiedź, czego nie mogę zaakceptowć. Proszę o niezwłoczne odblokowanie konta do wypłat. Moje oświadczenie uzupełniłem wysyłając wiadomość, którą zarejestrowano w Bitbay pod numerem 234262.
Zlikwidowano kontakt telefoniczny i Brak możliwości kontaktu telefonicznego jest dla klientów bitbay dużym utrudnieniem i niestety nie wzbudza zaufania do giełdy. Czy telefoniczny kanał kontaktu klientów zostanie przwrócony?
  • 8
@klientMietek: Aktualnie kanał infolinii został przeniesiony na czat, który jest dostępny w prawym dolnym rogu na naszej stronie głównej. Dziękujemy za podanie numeru zgłoszenia, jeden z naszym konsultantów już sprawdza sprawę.
@Bitbay: mimo uzupełnienia dokumentów potwierdzających legalność środków na moim koncie w Bitbay, nadal konto jest zablokowane i nie moge dysponować moimi środkami. Proszę o pilne odblokowanie.
@Bitbay: mimo uzupełnienia dokumentów potwierdzających legalność środków na moim koncie w Bitbay, nadal konto jest zablokowane i nie moge dysponować moimi środkami. Proszę o pilne odblokowanie.
". Posiadam weryfikację dwustopniową. W niedzielę 28.03.21 przesłałem stosowne oświadczenie dotyczące źródeł pochodzenia środków i mam czekać średnio 96 h na odpowiedź, czego nie mogę zaa


@klientMietek: mam podobnie, w piątek opisałem pochodzenie środków i poprosiłem o wyjaśnienie, co będzie dla nich wiarygodnym dowodem, zarejestrowali zgłoszenie 233824 i nadal dbają żeby konsultant odpowiedział jak najszybciej... kpina. Przy braku odpowiedzi w sobotę wieczorem wysłałem oświadczenie, nadal nie wiem co udowodni pochodzenie środków