Aktywne Wpisy
Niski_Manlet +26
W blackpillu niesamowite jest to że jest on tak uniwersalny i obowiązuje wszędzie na świecie. Możesz wejść sobie na rosyjskiego, amerykańskiego, niemieckiego, japońskiego, brazylijskiego chana i zawsze znajdziesz tam przynajmniej jeden aktywny "temat" około blackpillowy. Anon z obwodu penzeńskiego, anon z wioski na śląsku i anon ze stanu Espírito Santo pomijając pewne szczegóły mają tak podobne problemy i spostrzeżenia na rynek matrymonialny że mogliby pisać na jednym portalu i każdy wiedziałby o
Credek +1
Uwielbiam rozmawiać z ludźmi o muzyce bo uważam że w #!$%@? się na niej znam. Mogę powiedzieć śmiało że to jedna z moich ulubionych w życiu rzeczy - bardzo dużo ludzi zapytasz o ich hobby a oni Ci odpowiedzą że muzyka. #!$%@? prawda, pierwsza 10 radia eska to nie jest znanie się na muzyce. A ja lubię i słucham wszystkiego (oczywiście że mam tam coś swoje ulubione). Większość ludzi nawet nie potrafi
NIe pytam o poziom zimny ciepły, ale ciepły ciepły..
Auto rozgrzane dobrze, i raz jest taki sam poziom jak na zimnym a raz wyższy.
Już mnie zaczyna irytować ten problem z chłodzeniem który ciągnie się ponad rok i wszystko w zasadzie było wymienione w tym czasie. poza chłodnicą wody, ale normalnie się rozgrzewa równomiernie po otwarciu termostatu, więc zapchana nie jest, i wodę też można przepchnąć z niej.
Ostatnio pisałem o temperaturze i wentylatorach.. Wczoraj kolejna deptanie na esce jak było 17 stopnie. Tym razem wskazówka od jazdy 140-150km/h doszła pod 96 stopni, tak daleko wychylonej w stronę czerwonego pola to nigdy nie miałem, z komputera wiem, że trzeba dodać 6 stopni, czyli jadąc z taką prędkością mam 100 kilka stopni. Po wjechaniu do miasta, to już wolno, światła i dopiero jak dojechałem na miejsce i auto postało 5 minut to zeszło do 90.
Jak na złość na google nic nie mogłem znaleźć, albo ludziom się przegrzewa w korkach albo wcale im nie grzeje ale takiego problemu jak mój nie mogłem znaleźć.
Także jazda miejska, stanie w korkach to temp w normie, a tylko obciąż bardziej silnik to od razu szybuje w górę, a nie daj boże wyjedź na trasę szybkiego ruchu to dąży do zamknięcia licznika tempratury.
Gdyby nie te dziwne poziomy w zbiorniczku to bym może i machną ręką ale nie podoba mi się, że na nagrzanym silniku raz ten poziom rośnie a raz potrafi być taki sam albo niższy niż jak był zimny silnik i po chłodzeniu się silnika idzie do góry xd
Czyli odwrotnie jak powinno być.
Coś tu kurczę nie gra.
#motoryzacja #mechanikasamochodowa
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
@matabora:
: @Zady_i_walety:
a co może robić ciśnienie w układzie ? węże na nagrzanym potrafią być raz twardsze a raz miększe albo mam takie wrażenie, bo już mam nawyk sprawdzania. Ja od kilku miesięcy w zasadzie codziennie otwieram maskę i sprawdzam czy wszystko ok. Męczy mnie to już..(╯°□°)╯︵ ┻━┻
tęsknie za golfem gdzie pod maską
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Albo pompa wody niedomaga już
Komentarz usunięty przez autora
@Tichy233: one są szczelne. 2 mam takie. jeden odpowietrzający co idzie z termostatu, 12 właśnie wszystko, drugi który idzie z chłodnicy do wyrównawczego też przepływ jest.. Poza tym drucik.. przecież na 12 ten otwór jest całkiem spory. śrubokręt wsadzisz.
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
nie są twarde, jest w nich ciśnienie ale nie takie jak wtedy gdy była walnięta uszczelka.
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora